czwartek, 15 grudnia 2011

DROBIAZGI

Bukiety, a w zasadzie bukieciątka, bo są małe i jeszcze mniejsze. Moje "pakiety pierwszej pomocy" już znacie. Ten pofrunął jakiś czas temu do pewnej przemiłej Osoby. Przed zapakowaniem i zaplombowaniem wyglądał tak:





Kolejne dwa były drugą częścią zamówienia Witaminkii. Symboliczne - bo służyły jako dodatek do dużego prezentu urodzinowego dla teściów Kasi.
Bukiecik dla Pani:





I dla Pana:




A na koniec się pochwalę - jakiś czas temu Dana ogłosiła konkurs na nazwę swoich kolczyków i zgadnijcie czyją nazwę wybrała...? Tak, moją! Jako nagrodę dostałam takie śliczności:



Dana była tak miła, że dołączyła jeszcze kolczyki dla moich dziewczynek. Co prawda dziewczyny jeszcze nie noszą kolczyków, ale znając moje upodobanie do tego rodzaju biżuterii - na pewno będą ;-) Popatrzcie jakie urocze:



Dano, jeszcze raz bardzo dziękuję!

Dziękuję też za komentarze pod "bombową serią". Jeszcze trochę kartek mam do pokazania :-) Ale nie tylko papierki zajmowały ostatnio mój czas pomiędzy przygotowaniami świątecznymi a wizytami u lekarzy, o czym przekonacie się niebawem.

Pozdrawiam Was serdecznie :-)

15 komentarzy:

  1. Pyszne bukieciki:-) narobiłaś mi smaka na te śwliweczki, koniecznie muszę zakupić na "choinkę":-)))
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekałam aż pokażesz mój śliweczkowy bukiecik :)Ja nie byłam w stanie pokazać go wystarczająco dobrze ;)
    Reszta jak zwykle urocza i smakowita Ewuniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha! ten pierwszy znam, znam :).
    Gratuluję twórczej wyobraźni co do nazw przedmiotów martwych :).

    OdpowiedzUsuń
  4. ten malusi dla Witaminki (dla Pani) jest taaaaki słodki... że lecę po jakąś drożdżówę na śniadanie. (sznekę, po poznańsku :D )
    Całuski!

    OdpowiedzUsuń
  5. Motylki są urzekające :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje bukiety to majstersztyk :) gratuluje prezentów sliczne

    OdpowiedzUsuń
  7. kurczaki, ale ten bukiecik dla pani to jest po prostu coś ślicznego!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy bukiet śliwkowy i ostatni męski mniam! mniam! :)
    Bardzo ładna biżuteria, a jaką nazwę nadałaś kolczykom?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewa, pomysł na pakiety 'pierwszej pomocy' to super pomysł zwłaszcza dla słodyczowych łasuchów:) pozdrawiam martadr

    OdpowiedzUsuń
  10. Ściągnij sobie 9 aktualizacji na raz i komputer szaleje! :( Ciekawe, czy uda mi się wstawić komentarz.
    Bukieciki - mniam mniam - pychota i pięknota :) Prezent fajniusi )

    OdpowiedzUsuń
  11. Kobieto, jaka jesteś tajemnicza.....
    Bukieciątka śliczne:).
    A kolczyki po prostu odjazdowe!
    Miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewo!
    Bukiety są prześliczne, jak zwykle zresztą.
    Mam nadzieję, że kolczyki będą Ci się dobrze nosiły:)
    Dziękuję za miłe słowa:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne kolczyki,piękne bukiety-ogólnie pięknie ,kolorowo i słodziutko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewuś, śliczności, po prostu śliczności, a ten pakiet pierwszej pomocy to pomysł na szóstkę z plusem, kochana :)))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...