środa, 28 grudnia 2011

W PIGUŁCE

No dobra, w pigule, bo post maleńki nie będzie ;-) Chcę Wam pokazać niektóre z moich świątecznych dekoracji, w których wiele z Was ma swój osobisty wkład. Jak nietrudno się domyślić - będą również podziękowania.
Na początek girlanda, która zdobi wejście do tzw. "salonu". Zamontowałam ją na zawiasach nieistniejących drzwi. Lampki na baterie sprawdzają się idealnie. Przycupnęły sobie tutaj Mikołaje od Pauli z Groszkowo mi oraz filcowe koniki ze sklepu w kropki ;-)



To moja prywatna galeryjka kartkowa. W tym roku po raz pierwszy brakło mi w niej miejsca na wszystkie kartki:


Ten stroik stoi na komodzie - w nim pysznią się zakręcone cukierki a obok leżą sobie szydełkowe gwiazdki - te upominki przyleciały aż zza oceanu od mojej drogiej Alexls. Stoją tu też kartki, które się nie zmieściły w galeryjce.


Szczyt witryny i regału okalają lampki, których pilnuje kolejny Mikołaj:


A tak wygląda wianek, który kiedyś dostałam od Skimmii - teraz ma nowy "świąteczny look":


Pora na prezentację Waszych ślicznych kartek:






Do tych kartek coś się jeszcze "podoklejało" ;-)







Karteczki oraz upominki od Trill i Modraczka pokazywałam TUTAJ. Dostałam też przesyłkę od Kasicy, ale to temat na osobnego posta - bo jest to swego rodzaju "neverending story" ;-)
A moje dziewczynki za sprawkę dwóch Knujek stały się szczęśliwymi właścicielkami króliczków, które przykicały od Dzieciątka:



Bardzo, bardzo DZIĘKUJĘ za każdy wyraz pamięci - i ten przysłany tradycyjnie pocztą, i te w komentarzach czy w mailach. Wszystkie otrzymane od Was życzenia są bardzo miłe i powodują, że robi mi się cieplej na serduchu :-)

Witam w moich skromnych progach nowych Obserwatorów - miło Was widzieć :-)
Wszystkich serdecznie pozdrawiam.

21 komentarzy:

  1. Piękne ozdoby i wspaniałe prezenty !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. :)
    Ha, przeczuwałam że Primcia coś wyknuje dla Lasek - królisie Dariowe jak zawsze cudniste :D
    Wszystkie ozdoby masz tak piękne że aż chce się tam wejść do Was :*
    A gwiazdeczki od Olci też u mnie leżą pod stroikiem, tylko tyle ze w biurze :)

    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne prezenty dostałaś:) śliczne też bukiety robisz:) często zaglądam do Ciebie i obserwuję:) W Mysłowicach byłam nie jeden raz:) Pozdrawiam serdecznie z Kuźni Upominków i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewcia! Pięknie przystroiłaś domek:).
    A wszystkich prezentów i kartek gratuluję!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. musialaś być baaaardzo grzeczna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. aleś została zasypana prezentami- grzeczna duszyczka z Ciebie! mi się najbardziej podoba karteczka Marty- ta z choineczkami z zielonogroszkowego papieru- jest słodziutka! i taka oryginalna...zazdroszczę pomysłowości!!
    A Twoje dekoracje superowe, ja w tym roku tylko choinka i stroik na drzwi, ale w przyszłym....ho,ho!! a te lampki na baterie to mozna na zewnątrz? bo tak sobie myślałam o tym stroiku na drzwiach...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewcia nie jest grzeczna tylko sprytna :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuś, tylko kobieta z tak wielkim sercem jak TY mogła zostać obdarowana tak pięknymi prezentami!!!:) pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne dekoracje i śliczne prezenty. Jakie mnóstwo tego wszystkiego!!!! Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie udekorowałaś mieszkanko no i musze przyznać że świąteczny look wianka świetny :-)
    Oj a ile dostałas prezentow - hmm musiałaś być w ostatnim czasie baaardzo grzeczna a na poważnie Ewuś dziękuję Ci za pamięć, życzenia i śliczną kartkę a i Twoje dziewczynki dostały śliczne królisie :-)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne dekoracje domu i przyjemny stosik kart świątecznych:-)
    wspaniałe upominki otrzymałaś!
    serdecznie gratuluję tak dobrych przyjaciół.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Fiu fiu -ależ prezentów dostałaś! A mnie w oko wpadła karteczka w kropeczki, fajna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne dekoracje świąteczne!
    Prezenty cudne ... i wcale mnie nie dziwi, że tyle ich dostałaś :-) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ musiałaś być grzeczna ;-) skoro tyle cudeniek na święta :D

    A ja póki co zapraszam na słodkie Candy ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewuniu kochana...Ty chyba sama nawet nie wiesz jaka dobra Jesteś...
    Widzę Cię jako najbardziej troskliwą i dobrą osóbkę.I wiem że sie nie mylę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczne dekoracje i super prezenciki:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  17. Jednym słowem musiałaś być bardzo grzeczna w tym roku.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow!! ale karteczek!! :D
    Dom slicznie przystrojony, nastrojowo :)
    A królisie CUDOWNE!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...