wtorek, 20 grudnia 2011

ŚWIĄTECZNE MALEŃSTWA

Główna przyczyna sobotniej wizyty mojej Przyjaciółki - czyli odbiór zamówienia. Choć oczywiście przy okazji podziały się i inne rzeczy ;-) Jednak miało być sześć maleńkich bukiecików w przybraniu świątecznym - voila! :-)




A teraz każdy z osobna - zielone:




czerwone:




złoty:



i indygo:



W dwóch ostatnich jakiś taki zmodyfikowany genetycznie ostrokrzew się wkradł ;-)

Ja natomiast dostałam już piękne prezenty gwiazdkowe od Janeczki i od Ystin - dziękuję, Kobietki :-) Będę się chwalić w osobnym poście. Spływają zewsząd kartki z życzeniami, za które również składam podziękowania. Lubię kartki eksponować - stanowią świetną (i jakże serdeczną) ozdobę bożonarodzeniową. Pokażę Wam niebawem moją prywatną małą galeryjkę.
Świąteczne bukiety jeszcze się pojawią. Podobnie jak reszta moich papierków z życzeniami, które wczoraj poleciały z pomocą gołębi pocztowych (oby dotarły na czas!) Mam nadzieję, że uda mi się zaprezentować do końca tygodnia jeszcze jeden projekt związany poniekąd ze świętami - czy się uda? Zobaczymy.

Pozdrawiam z placu boju ;-)

15 komentarzy:

  1. :)
    tak, czekamy na Twoje kolejny projekty świąteczne - zdążysz! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudeńka!! aż ślinka cieknie ach mega apetyczne!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne maleństwa! Wybieram złoty.. albo nie.. indygo... albo..... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja kokosowy poproszę :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te Twoje maleństwa :-)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne maluchy:).
    Ciekawa jestem, co masz w zanadrzu.....
    Buziaki i lecę, bom wciąż w lesie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudeńka! Bomba to świąteczne przybranie, kochana :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie fajniutkie:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł - szkoda, że tak późno pokazujesz, bo lawina zamówień by się sypnęła! Fajny dodatek do prezentu.
    Pozdrawiam znad herbatki malinkowej z cytrynką i tony tabletek, syropków, inhalatorów, termometrów ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...