piątek, 16 grudnia 2011

PRZY CHOINCE

Zastanawiałam się, czy uraczyć Was dzisiaj słodkościami, czy jednak pokazać karteczki. Ale ponieważ słodycze były wczoraj - to dzisiaj papierki, dla równowagi ;-) Zatem bez zbędnego gadania (bo czas goni), pora na prezentację. Kartki znów różnią się jedynie niuansami. No to parami:










I już niemalże tradycyjnie przy okazji serii powstała nieco inna kartka - różnica tkwi w obrazku - tu jest Święta Rodzina:



Zielone paseczki pod napisami to ponownie ścinki z wcześniejszej twórczości.

A jeśli chodzi o moje przygotowania, to zaczynam wierzyć, że zdążę. Wczoraj umyłam wszystkie okna, została mi tylko jedna firanka do powieszenia. Jeszcze kurze i podłogi - i można dekorować mieszkanko, co bardzo mnie cieszy :-)
Trzymajcie się :-)

19 komentarzy:

  1. ooo.. no to ja podziwiam, że już wszystko tak wysprzątane.. U mnie.. hm... pracownia jest w salonie.. i daleko jej do ideału.. ledwo się już ruszam (choć sprzątane co 3 dni ;) ) Okien pewnie nawet nie tknę..
    Za to choinka już stoi :D
    Karteczki fajowe.. Nieźle musiałaś nakupić tych papierów- na taką zmasowaną produkcję :)
    I fajnie, że się w to wciągnęłaś, bo lubię Twoje karteluchy oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaa... jakie one cudne! Mistrzostwo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewa, wszystkie kartki piękne i z pięknymi motywami:)A, że porządki masz już prawie poza sobą to tylko zazdroszczę:) Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki śliczne :-)
    Fajne te Twoje serie :-)
    Ech ja z porządkami daleko w tyle ale co tam - dam radę ;-)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te kateczki!
    Zwłaszcza pierwsza i ostatnia, ze Śswiętą Rodziną.
    Co do porządków to ja mam jeszcze podłogi i poprawkę ona balkonowego bo je moja kicia już zdążyła łakami wypaciać :(.
    Za to okno w kuchni jest regularnie wypaciane innymi rączkami :).
    Będzie czyste pewnie dopiero dzień przed Wigilią.
    No i ubralismy już choinkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuś, i chciałabym Ci podziękować, bo przez Ciebie trafiłam do diaro :).
    I mam motylka!
    Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuś kartki jak zwykle urocze , a ja już czekam na fotki dekoracji mieszkaniowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuniu, Twoje karteczki są piękne!
    Mogłam się przekonać na własne oczy ... bo właśnie dziś jedna z Twoich kartek dotarła do mnie :-) Dziękuję z całego serca :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje karteczki sa genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. na prawdę przepiękne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne! I podobała mi się ta prezentacja parami - jak w zabawie "znajdź szczegóły" :). A wiadomo, że szczegóły decydują o całości. Podziwiam Twoją pracowitość i zdolne łapki! Aha - i to, że każdy papierek jest wykorzystany do ostatniego kawałka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podobają te dzieciaczkowe motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartki sliczne. lubię takie serie...
    a ja w tym roku nie sprzątam ( bo przeprowadzka w styczniu,to będe wszytko sprzątać) i nie dekoruję za bardzo, z tego samego powodu... tak jakoszyjemy tą pzreprowadzką ( no i ja dodatkowo sutaszem...)
    całuski
    poszło dzisiaj, będzie siupraiz...

    OdpowiedzUsuń
  14. Urokliwe kartki! pracusiu niemożliwy:). Ja wciąż przed pierniczeniem....
    Całuski!

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne karteczki:) Ciepło pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja w tym roku pierwszy raz wyrobiłam się z prezentami dla najbliższych :) Cudowne uczucie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja jestem ze wszystkim w ciemnym lesie. I chyba tam zostanę. Dopiero wczoraj z pokoju wyszedł malarz. Trzeba meble ustawiać i sprzątać. Ale się cieszę, że nie pomyłam jeszcze okien, bo własnie leje deszcz i moja praca poszłaby na marne. Karteczki śliczne zrobiłaś Ewo, bardzo eleganckie i nastrojowe. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...