niedziela, 11 grudnia 2011

GAUDETE

Radujmy się. Już blisko...


Ta piosenka Stinga nieodmiennie kojarzy mi się z końcówką czasu oczekiwania. I chyba w żadnej stacji radiowej jej nie uświadczycie poza radiową Trójką :-) Ja, gdy ją słyszę, głośność daję prawie na max i tak samo głośno śpiewam... Gloria...



Pozdrawiam Was serdecznie z wciąż nieuporządkowanego domu ;-) Ale to twórczy nieporządek - powstają pierniczki (stolnica cały czas na wierzchu), pakuję prezenty, wciąż robię kartki... jeszcze chwila i wszystko wróci na miejsce, a ja zajmę się tym co szczególnie lubię - dekorowaniem mieszkanka :-)
Spokojnej niedzieli.

11 komentarzy:

  1. Dzięki Ci za to GAUDETE...dla mnie w tym roku takie to wymowne i dwuznaczne...i czasem przy końcu brak sił...Kochana, dzięki:***

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki Ewuniu za przypomnienie,całkiem zapomniałam, ze Sting to napisał...

    OdpowiedzUsuń
  3. uuuuwieeeelbiam tę piosenkę :) i zazdroszczę Ci tego klimatu, który masz teraz w domku... Sting i pierniczki... mmm

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam to :)
    Miłego....:)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to się stało, że ja tej piosenki nie znałam, mimo mojej miłości do Stinga i mimo słuchania Trójki? Dziękuję za nią!
    U nas dziś w biegu, ale radośnie.
    Niech Wam pierniczki smacznie wyjdą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja tego nigdy nie słyszałam, więc dziękuję za podzielenie się :)
    Ja pierniczkowałam dzisiaj masosolnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłych przygotowań do Świąt :) :) Piękna piosenka.
    Moje ciasto piernikowe leżakuje do wtorku, w między czasie zrobię pudełeczka, bo one będą prezentami dla pań i pana przedszkolaka? jak się mówi na pana, który prowadzi zajęcia w przedszkolu? słuchając Stinga spakowałam się uż do pracy i lece spać. Dobrej nocy. Asia

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za udział w zabawie, pozdrawiam.papa

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...