niedziela, 18 grudnia 2011

ANIOŁOWIE SIĘ RADUJĄ...

Zgodnie z zasadą "na przemian" - dzisiaj znowu papierkowo. Tym razem kartki z aniołami w roli głównej. Obrazki dostałam od Alexandry - już przeszyte i gotowe do użycia. Dziękuję Oleńko :-)
Jedna kartka w rozmiarze pocztówkowym:




A dwie są z tych długich:




Na ciemnym tle mienią się złote gwiazdki:



Poza tym wpadłam znowu w jakiś amok kartkowy - wieczorem zamiast tkwić w kuchni, to ciachałam i kleiłam. No ale nie można się Pani Wenie sprzeciwiać, bo jeszcze gotowa się obrazić. Prawda? ;-)

A tak naprawdę, to mnie tu nie ma - post wrzucił automat ;-)
Nie mniej jednak - pozdrawiam Was tak samo serdecznie jak zwykle. Albo nawet bardziej, z racji "nie-bycia" ;-)

12 komentarzy:

  1. bardzo ładne kartki te i poprzednie, motywy aniołków super pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Mój Aniołku świąteczny :*
    Karteczki piękne wyprodukowałaś....a ja czekam na te wczorajsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są te słodkie buźki aniołków, i śliczne stworzyłaś z nich kartki. I te nutki kolędowe, ach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Stanowczo nie można się sprzeciwiać Pani Wenie. Zwłaszcza, jak podpowiada takie cudeńka :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne karteczki:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne......
    A procenty z poprzedniego posta świetne:).
    A w ogóle, to co to znaczy, że Cię nie ma!!!!!!!!
    Buziak:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, prześliczne te karteczki, jak ja cię niesamowicie podziwiam, bo u mnie wena zdycha i kwiczy w tym roku ;))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Pani Ewo, czy Pani śpi w okresie przedświątecznym....?

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe Aniołowe karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję kochana za moją śliczną anielska karteczkę!
    Niech te Święta będą magiczne! Spokojne, radosne i ciepłe!
    Wszystkiego najlepszego całej Twojej rodzince życzy cała moja rodzinka :)!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...