poniedziałek, 26 grudnia 2011

NA WSZELKI WYPADEK

Gdyby Wam było mało świątecznych słodkości, to ja na wszelki wypadek pokażę Wam małe co-nieco ;-) Te bukiety znalazły się pod choinką a przeznaczone były dla pewnej Małej Damy i pewnego Małego Gentlemana. Bukiety zamówiła Douma, kobieta o wielu pasjach i talentach. Myślę, że dzięki kolorystyce bez problemu domyślicie się dla kogo przeznaczony był bukiet.






A jak się macie po świętach? Mam nadzieję, że upłynęły Wam tak, jak mnie: niespiesznie, rodzinnie, radośnie i błogo. Że tchnęły w Wasze serca Światło z betlejemskiego żłóbka...
Pokażę Wam jak wyglądała moja choinka w Wigilię:




Tylu prezentów to chyba jeszcze nigdy pod nią nie było ;-) A ja w kolejnych postach będę się chwalić otrzymanymi od Was kartkami i upominkami. Zrobię też to, na co brakło mi czasu przed Bożym Narodzeniem - pokażę Wam moje dekoracje. Tymczasem zmykam odpocząć po świętach ;-)

19 komentarzy:

  1. Śliczne bukieciki i piękna choinka.
    Miłego odpoczywania życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bukieciki śliczne:).
    A choinka baaardzo imponująca!
    Buziaki dla Ciebie i lecę do pracy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Takich słodkości Ewka jak Twoje nigdy dość :-)
    Choineczka śliczna a te prezenty ho ho ho
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Choinka to prawdziwa piękność- wielka, świetlista i kolorowa! mojemu Rafciowi baardzo by sie podobała, bo nasza biała nie szczególnie przypadła mu do gustu...
    A bukiety jak zwykle- słodkie!!
    całuski!

    OdpowiedzUsuń
  5. Są Ewciu fantastyczne! A choinka przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał!!!Oj, jak dla mnie słodkości nigdy nie za wiele!!!Pozdrawiam milutko!papa

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewciu, jak zwykle podziwiam Twoje słodkie bukieciki i podkreślam, że ja bym ich chyba nie dała ruszyć tak cieszą moje oczy swoim wyglądem. A co do prezentów, noo mówią że kryzys,ale w kryzysie nie damy się. Prawda!!! Buziaków moc przesyłam. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne bukiety i choinka :)
    Nie wiem jak Ty, ale ja po świętach jestem nie-wiedzieć czemu naprawdę zmęczona ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kolorowe choinki! Próbowałam kiedyś robić jednokolorową, ale to nie to :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne bukieciki :)

    widać, że nas jednak kryzys omija ;) cieszę się bardzo, że Twoje święta były tak udane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bukieciki jak zwykle bardzo slodkie:))) A choinka przeslicznawrecz magiczna:)))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewuś, myślę, że świątecznych słodkości wszyscy mają już dosyć ale Twoich prac nigdy dość!:) A ta choinka! Pięknie:) pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne bukiety, a choinka jeszcze piekniejsza. Lubię taki styl jaki pamiętam z dzieciństwa, a nie biurowy = jednokolorowy.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodkości nigdy nie za wile..powiedziała JagaBa pożerając kolejny kawałek ciasta orzechowego..:D
    Piękne bukieciki,a choinka cudowna i taka kolorowa!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. I kolejne kuszenie w wykonaniu Ewy :)
    Pięknie, pięknie :)

    A choineczka i te prezenty - bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne słodkie bukiety a choinka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Musieliście być bardzo grzeczni w tym roku - świadczy o tym ilość paczek pod choinką:):):)
    Ewuś - bardzo dziękujemy za karteczkę, doszła wczoraj - ale co tam - jest przepiękna, stoi sobie na komodzie w salonie:)
    DZiękuję!

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj tak, bukiety były cudne :)
    A choinka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O jejciu.. ten "jówowy" jest śliiiiczny! :D
    U mnie pod choinką tez była rekordowa ilość prezentów.. bratanek musiał mieć część schowaną.. bo nie zasnąłby chyba nigdy.... ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...