sobota, 10 grudnia 2011

SŁONIK, KONIK...

Najpierw obiecany pampersowy zwierz - czyli słonik :-) Oj musiałam sobie przypomnieć, jak robiłam "prototyp". Na szczęście czego głowa nie pamiętała - to pamiętały ręce. Jakoś się samo wszystko układało i zwijało. Efekt możecie obejrzeć na zdjęciach:




Słoń miał być prezentem z okazji narodzin pewnego chłopca. Miałam też zrobić kartkę gratulacyjną dla rodziców. Kartka co prawda nie powiela motywu słonia, ale za to jest koń na biegunach. Słonik - konik... rymuje się - może chyba stanowić komplet, prawda?


Konika zrobiłam sama - zatem dumna jestem z siebie :-)

Z chęcią poznam Wasze opinie na temat dzisiejszych zwierzaków, więc piszcie proszę :-)

A ja uciekam, bo dzień dzisiejszy mam "bizi". Byłam już na giełdzie kwiatowej, byłam zrobić coś dla siebie, szybciutko ugotuję jakąś strawę dla rodzinki, zaliczę jeszcze jeden sklep na "I"... a potem BĘDZIEM PIERNICZYĆ :-)

26 komentarzy:

  1. Słonik jest rewelacyjny! Jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słonik jest przepiękny! Po prostu Ewciu, Twoje zdolności nie mają granic!
    A karteczka idealna (konik wygląda jak z wycinanki).
    Pozdrawiam i całuski przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne to słoniątko i konik uroczy :) Miłego pierniczenia życzę , ja też mam w planach tyle że maso solne będą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słonik jest świetny, ma piękne uszy a kartka i konik na biegunach są piękne! :)
    Ja dziś kupuję składniki na pierniki i za trzy dni (ciasto musi odstać) będę wałkować i piec :) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Słonik jest rewelacyjny!!!Ależ Ty potrafisz cuda wyczarować...podziwiam za talent i pomysły:)
    Karteczka z konikiem urocza...
    Wspaniały komplecik!

    Ciepło Cię pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj zdolne te Twoje łapki niewiasto!!! Słonik uroczy....a konik nie jednego zaskoczy...jesliś sama go "wyprodukowała" to kochana zbliżyłaś się mocno i stoisz tuż obok tych co uważamy za przezdolne scraperki.

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba znowu polubię słonie ;).
    nie wiem jak Ty to motasz, ale efekt rewelacyjny.
    a konik na biegunach urokliwy :).

    ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słoń jest rewelacyjny - przy okazji zobaczyłam też pierwszego słonia. Nie wiem, czemu mi umknął... Oba świetne! A konik na biegunach... po prostu prrześliczny. Ewcia, czy Ty czegoś nie potrafisz?

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny slonik a z konika mozesz byc bardzo dumna bo uroczy jest:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny! Nigdy nie wpadłabym że z pieluszek może wyjść takie cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuniu ... konik zwalił mnie z nóg - boski :-) Karteczka też jest cudna. Oj, kobieto ... masz wspaniałe pomysły. Uściski!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. konik, słonik i wszystko - doskonałe

    OdpowiedzUsuń
  13. słonik jest jak żywy, a konik... pełen profesjonalizm...po prostu szczęka opada, jak sie patrzy na Twoje dzieła...

    OdpowiedzUsuń
  14. Zwierzaki jak żywe! Słoń - nawet nie wiem jak zrobiony, a konik rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewuś co można powiedzieć-pełen szacun:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cuda - i słonik i konik!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oszalałam!Ewciu....on jest boski!
    Ja tez wciąż "bizi"
    To zaganianie Świąteczne jest takie fajne....i tylko raz do roku!
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten słoń, Ewciu,to mnie wprawił w osłupienie. Nie pasują już do mojego życia pampersy, ale z chęcią bym go przygarnęła. Cudny jest. Ależ Ty jesteś pomysłowa. Karteczka równie śliczna. Pozdrawiam cieplutko.Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ewciu, słonik bomba!!! nigdy bym nie pomyślała, że takie cuda można wyczarować..
    gdybyś nie napisała, że konik Twój własny, przyjęłabym go za sklepowego! piękna paczuszka powstała dla małego szkraba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ach ach...cudeńka, cudeńka :) Trąba u góry, konik bieguny ma :) Więc niech żyje maluszek nam sto lat :*

    OdpowiedzUsuń
  21. R E W E L A C J A
    pomysły masz genialne :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. CUDA CUDA :-) słonik rewelacyjny :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Słoń i kartka zgrany duet - super!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. jesteś niesamowita ale to już chyba wiesz;))

    OdpowiedzUsuń
  25. podziwiam i chylę czoła... :) niezwykłe jest to, co wyprawiasz ! :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...