sobota, 19 marca 2011

TA DAAAAAAM! SŁOŃ

No to mogę się pochwalić - ta daaaaaam! - mam logo. A w zasadzie to "Zakątek" ma :-) Dzięki Dorotce, która to wymyśliła i się nad tym biedziła, ale stworzyła. Wariacji było kilka. Zwierzątek było kilka. Wygrał słoń. Bo przynosi szczęście. Bo jest symbolem bezpieczeństwa. Bo na logo jest taki "dziecinny" i wygląda jakby był stworzony ze zrolowanych pampersów ;-) Zresztą spójrzcie:

Prawda?
Oczywiście od razu w głowie pojawił się pomysł pod tytułem "no to teraz trzeba by było zrobić odpowiednik". Tak naprawdę o słoniu myślałam od dawna. Miałam wymyśloną głowę z flanelowej pieluszki, ale nie bardzo wiedziałam jak rozwiązać kwestię "reszty słonia". Dopiero logo podsunęło mi rozwiązanie i w głowie zaświeciła się żarówka. Kolor - oczywiście zielony. Tworząc rzeczonego słonia nuciłam w głowie "czteeery słooonie, zielone słooonie..." a zwierzątko powstawało. Oto efekt:



 I troszkę pod innym kątem:



Zatem słoń oficjalnie zostaje "patronem" mojego bloga - oby przyniósł mi szczęście ;-)

7 komentarzy:

  1. Brawo!! Logo pierwsza klasa, słoń - rewelacja. Dziewczyno nie marnujesz czasu :-). No i zazdroszczę Ci Ewuniu zapału, nie wspominając o "złotych rączkach", które tworzą te piękne dzieła.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. ten słoń jest zdecydowanie lepszy niż ten z logo - suuuuuper - Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Obydwa słonie są super, zarówno ten z pieluszek jak i ten z logo.
    Zatem...za słoniem - szczęścia życzę:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne logo! Slonik napewno przyniesie Ci szczescie!
    Zwierz wykonany przez Ciebie jest niesamowity!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Droga Ewo :)

    Ten słoń i zielona wiosna,
    wspaniałe połączenie, radosne :)
    Zakątek dzieciątek ma także śliczne logo.
    Gratuluję!

    Z wielką przyjemnością będę to zaglądać,
    podziwiać talent i zostawiać słówko :)
    Miłego wiosennego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są prace, które tworzysz, ale słonik zwala z nóg :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...