wtorek, 8 marca 2011

DZIEŃ KOBIET - CZYLI TO, CO KOCHAJĄ KOBIETY I KOBIETKI

Kobiety i kobietki w każdym wieku kochają czułe słówka, przytulanie, no i prezenty ;-) A co uwielbiają same sobie kupować? Jestem przekonana, że wiele  odpowiedziałoby "BUTY I TOREBKI" :-)) Sama jestem w tym gronie. Nieważne, ile mam torebek czy par butów. Jak mnie jakieś zauroczą - to i fundusz, i miejsce na nie znajdę...

Zauroczyły mnie ostatnio pewne "balerinki" - nie dla mnie, za to w rozmiarze "od 0 m-cy"... One plus dzisiejsze święto dały inspirację. Inspiracja prezentuje się następująco:



Najpierw słów kilka o "balerinkach". Tak naprawdę - są to skarpetki, które udają prawdziwe baleriny. W przypadku ledwo narodzonej dziewczynki, jest to naprawdę rewelacyjna sprawa - butki i tak by spadały... ;-) Co ciekawe - te urocze skarpetki kryją w sobie mały sekrecik, który odkryjemy patrząc na nie "od podeszwy"...




A teraz "torebka - listonoszka". Powstała (jak to przeważnie u mnie bywa) z pieluszek: jednej flanelowej i pięciu pampersów wypełniających wnętrze. Pasek - to rajstopki. A zapięcie - jest spineczką. Tak wygląda z bliska:



Wszystkim kobietom i kobietkom życzę, żeby każdy dzień spełniał choć jedną Waszą nadzieję i stawiał Wam na drodze choć jednego życzliwego człowieka :-) Dziś nasze święto, dziewczyny!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...