środa, 2 marca 2011

WIOSENNIE...

Tak się dziś czułam. Pewnie za sprawą długiego spaceru z moją Małgorzatką, błękitnego nieba nad nami, słońca i śpiewających ptaków. Ale nie tylko dlatego. Zainspirowałam się też fioletem i dzwoneczkiem u ALEXLS. Zatem zebrałam troszkę niemowlęcych ciuszków (czapusię, kaftanik i skarpetki), 3 fioletowe tulipany, pozwijałam, połączyłam i oto jest - powiew w wiosny w wydaniu dla Maluszków.



Jako ciekawostkę powiem Wam, że te motylki w bukiecie to też rzecz jak najbardziej "ubrankowa" - to grzechotki doczepione do skarpetek :-) A tu macie widok z góry:



Życzę Wam, żeby i Wasze nastroje były wiosenne :-)

1 komentarz:

  1. bardzo piękny:) ty to się znasz narobieniu takich cudeniek:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...