sobota, 5 marca 2011

WIĘCEJ NIŻ TYSIĄC SŁÓW

Tak przynajmniej mówi reklama tych pysznych "białych kuleczek". Sama bardzo je lubię i przyznam szczerze, że musiałam mocno się kontrolować podczas robienia tego bukietu :-) "Zamówienie" złożyła moja psiapsióła od serca. Miało być imieninowo, biało i czerwono. Od siebie dodałam nutkę czekoladową. Mam nadzieję, że pani B. doceni tą nietypową formę opakowania jej ulubionych słodyczy...


A swoją drogą taki bukiet równie dobrze może być urodzinowy. Albo z okazji dzisiejszego Dnia Teściowej (wiedzieliście, że jest takie święto??). Albo z okazji zbliżającego się Dnia Kobiet. A najlepiej bez okazji ;-) SMACZNEGO.


3 komentarze:

  1. no to już jest chwyt poniżej pasa; PATRZEĆ I NIE MÓC SIĘ POCZĘSTOWAĆ... MNAMNIUŚNY BUKIECIK ;)- stała bywalczyni bloga MAGDA

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj! Wlasnie nadrobilam zaleglosci w odwiedzinach na Twoim blogu i ponownie zbieram szczeke z podlogi! Tyle pomyslow i jakze efektowna ich realizacja!
    Te biale slodycze z kokosem to ja bym mogla na okraglo! (gdyby tak w boczki nie wchodzily;)
    Bardzo je lubie w towarzystwie z bialego, musujacego wina. Mniam!

    Milego nowego tygodnia zycze!

    OdpowiedzUsuń
  3. o nie, i co ja teraz mam...
    przejrzałam dużo bukietowych słodkości i teraz szaleje..

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...