niedziela, 13 marca 2011

KOBIECA SZAFA

Studnia bez dna, do której wciąż dokładamy, a kiedy przychodzi co do czego - to i tak nie mamy co na siebie włożyć. Źródło dylematów pod tytułem "co by tu dzisiaj..." W wersji "garderobianej" - marzenie wielu z nas. A dla mnie ostatnio - inspiracja.

Miał być kolejny "dziewczyński" prezent dla Nowonarodzonej. Miał być wykorzystany trzyczęściowy różowiutki dres (koszulka, spodnie i bluza). Dołożyłam kilka pampersów, mały wieszaczek, trochę wstążki - i wyszła kreacja do kobiecej szafy. Mogłaby stanowić komplet z torebką, którą niedawno Wam pokazywałam ;-) Nie jest to wcale takie maleństwo bo ma wysokość prawie 40 cm, a prezentuje się następująco:

2 komentarze:

  1. Ach masz racje z ta kobieca szafa... Nigdy nic tam nie ma ciekawego do ubrania;)
    Kolejny pomyslowy prezent! Twoj blog to morze inspiracji!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie inspirujesz :)
    A co szafy to się zgadzam :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...