niedziela, 27 marca 2011

I WŁAŚNIE DLATEGO TO LUBIĘ

Dzisiaj będę się dzielić moją radością. Wracam sobie dzisiaj do domu. Włączam komputer, sprawdzam pocztę i... ech, uwielbiam takie spodziewanki - niespodziewanki :) Znalazłam bowiem obiecany "foto-reportaż" z wręczenia prezentu mojego autorstwa. Chodzi o fioletowo-zielony zamek (tu go znajdziecie). Jak zobaczyłam tą minkę - oniemiałam z zachwytu, bo właśnie o takie reakcje chodzi. A pod zdjęciem dopisek, że mogę wykorzystać zdjęcie w blogu - hura! Dzięki serdeczne, pani Magdo :)



Jak się tu nie cieszyć?? I właśnie dlatego to lubię :)

P.S. Na razie cierpię na chwilowy brak czasu, mam inne priorytety i spycham wenę do szuflady. Mam nadzieję, że się na mnie nie obrazi...

4 komentarze:

  1. MILENKA PRÓBOWAŁA USILNIE DOSTAĆ SIĘ DO LALUNI ;) wszystkim podobał się taki oryginalny prezent, polecam MAGDA

    OdpowiedzUsuń
  2. no i dla takich chwil warto robić to co robimy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również do Ciebie trafiłam przez Alexl i nie wyjdę tak szybko. Wyobraż Sobie, że nie wiedziałam, że zostawiłaś komentarz i weszłam do Ciebie. Jak znajduję nowego bloga lubie się cofać daleko, daleko...między czasie wpadłam do siebie a tu taka niespodzianka. Uśmiałam się z tej sytuacji.
    Tak więc kochana widocznie byłyśmy na sibie skazane.
    Miłego i ciepłego dzionka życzę.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...