wtorek, 29 marca 2011

BARDZO NA MARGINESIE...

... a w zasadzie nawet daleko poza nim. Czemu? Oj, bo to nie za bardzo "zakątkowe" dzieło. To znaczy o tyle "zakątkowe", że moje. Natomiast "dzieciątkowe" to już zupełnie nie jest. Długo się zastawiałam czy w ogóle "wrzucić" to tutaj. Ale postanowiłam, że takie okazyjne, bardzo "nie-dzieciątkowe" dziełka (jeśli jeszcze się przydarzą) stworzą osobną kategorię. To "coś" zamówiła u mnie moja kochana mamusia tuż przed imieninami Józefa. To "coś" przyprawiło mnie o potworny ból głowy i o to, że następnego dnia byłam niewyspana. To "coś" spowodowało, że na chwilę "znielubiłam" zupełnie niewinny kraj. Ale kto miał dać radę, jak nie ja. No i zobaczcie, co z tego wyszło.



I jeszcze widok z boku:



Solenizant, pan Józef, ponoć mocno się uśmiechnął na widok tego bukietu... ;-)

9 komentarzy:

  1. mi tez sie buzia uhahała :)) "bukiecik z prądem" albo "pod napięciem" bym go nazwała:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewus tak jak nie umiem, to Ci zaspiewam:"I jeszcze jeden i jeszcze raz"... Dobrze ze pokazalas. Zobaczysz jak trudno sie trzymac "ram" na blogu. Niech ktos sprobuje sklasyfikowac mojego;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odwiedzinki, pozdrawiam.papa:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla super. Pan Józef musiał być bardzo zadowolony-oczywiście z pomysłu, hihi.
    buziole

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedno wielkie "wow" Aż się gębunia śmieje :)
    Jaga ten bukiecik fajnie nazwała :)
    Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z Tobą Olu, a Jadze serdecznie dziękuję za pomysł. A moja prywatna mamusia dzisiaj znalazła rozwiązanie jak wrzucić ten bukiet w ramy"dzieciątkowe": no przecież jak dziecko się urodzi, to tatuś musi "pępkowe" odprawić ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wchodzę tu pierwszy raz, widzę tytuł bloga i bukiet, pierwsze skojarzenie - pępkowe sześcioraczków. Jako abstynentka, nie popieram, ale rozumiem siłę tradycji ;)
    No, ale jeżeli to bukiet dla Pana Józefa, to sprawa wygląda ciut inaczej. Oczywiście jako abstynentka nie popieram :) ale pomysł podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "przechodzę" bloga od tylu czyli od najbardziej aktualnego wpisu, cofnęłam się az tu i myslałam, ze nic mnie nei zaskocz ale to jest boskie musze to powiedzieć TO JEST ARCYDZIEŁO!!!!!!!
    podziwiam Cie za talent i serce jakie wkładasz w ta pracę!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo zalezy mi na takim bukiecie na brata 50 1wrzesnia jesli to mozliwe prosze o szybki kontakt.ewcia329@onet.pl. Dziekuje i Pozdraeiam

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...