środa, 16 marca 2011

YIN - YANG

Równowaga pierwiastka żeńskiego i męskiego. Równowaga dwóch przeciwstawnych sił. Takie mi się nasunęło skojarzenie, gdy kończyłam tworzyć dwa słodkie bukiety. A dlaczego? Ano odpowiedź jest prosta - jeden miał być z orzechowo - złotych kuleczek z przeznaczeniem dla mężczyzny, a drugi, żelkowy, ma trafić do młodej kobiety.

Tym razem w "męskim" bukiecie postawiłam na połączenie złota z pochodnymi niebieskiego - jest więc szafirowa wstążka, bibuła w dwóch odcieniach tego koloru i granatowa róża.






A bukiet "kobiecy" zdecydowałam zrobić w słodkich różowościach - mimo że dostać ma ten upominek dorosła już dziewczyna. Ale co tam, niech poczuje się trochę "dziewczyńsko" :-) Całości dopełniają srebrne kwiatuszki i dwie biedronki, które sobie przycupnęły na kwiatkach.



Razem na jednym zdjęciu prezentują się następująco:



 (Co prawda nie da rady ułożyć z nich yin-yang, ale może kiedyś się pokuszę o bukiet z takim motywem, kto wie...)

2 komentarze:

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...