poniedziałek, 14 marca 2011

SAMOLOT

Tydzień temu zadzwonił telefon.  W słuchawce znajomy głos. Usłyszałam: "potrzebuję coś dla 5-letniego chłopca". Dwa razy nie trzeba mi było powtarzać... :-)
Chłopiec lubi Spidermana,  Auta, Scooby Doo, Toy Story. Najpierw pomyślałam o samochodzie, ale dość szybko porzuciłam ten pomysł - okazało się bowiem, że musiałabym dołożyć zdecydowanie więcej "materiałów", a miał to być raczej dodatek do prezentu. Przypomniałam sobie o moim dawnym pomyśle na pampersowy samolot - i postanowiłam spróbować iść tym tropem.
Oto widok "przed" - moja baza, czyli rzeczy które się znalazły w projekcie (T-shirt, ozdobna poszewka na poduszkę, 2 pary skarpetek):




A to widok "po" - czyli po odprawieniu moich czarów:





A tutaj dawny "prototyp" projektu. Użyłam do niego pampersów, butelki, flanelowych pieluszek skarpetek i śliniaka. Teraz pewnie zrobiłabym go inaczej, ale darzę go sentymentem, bo to był "brudnopis". Może jeszcze się nadarzy okazja, by go dopracować ;-) 



4 komentarze:

  1. Jestem w pozytywnym szoku :) Co też ludzie nie wymyślą. Ależ Ty jesteś kreatywna.

    OdpowiedzUsuń
  2. wpadam z rewizytą, zaintrygowana Twoim komentarzem, co też ta kobieta wyprawia? i....nie spodziewałam sie....takiej twórczości...ależ Ty masz wyobraźnie :D wielkie brawa, szkoda tylko, że to wszystko do zepsucia :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój syn otwarł dzioba ze zdumienia kiedy zobaczył zygzakowy samolot ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. oooooooooooooo masakra!!!!!!!!!!!!!!!!!
    oooooooooooooooooooo maaasssaaafkkrraaaa przepraszam ale mnie zatkało, ide do domu!!!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...