poniedziałek, 19 grudnia 2011

LUDZIE, ZEJDŹCIE Z DROGI...

... bo listonosz jedzie... A tak. Jedzie, idzie, przesyłki dostarcza. "Mój" Pan Listonosz odwiedza mnie dosyć często. Jakież było moje zdziwienie, gdy przy okazji wręczania jakiejś paczki, dodał, że "ma do mnie biznes". Okazało się, że chciałby zamówić bukiet i kartkę dla mamy - na 60-te urodziny. Co do kolorów miałam pełną dowolność. Wytyczne zawierały określone cukierki oraz ich ilość: sześćdziesiąt sztuk i sześć rodzajów czyli po dziesięć sztuk z każdego smaku. Nie było łatwo umieścić tyle słodyczy w jednym bukiecie, ale udało się - i oto, co powstało:





Do ozdoby bukietu stworzyłam moją pierwszą rozetkę z papieru w nuty:



Kartka do kompletu powstała przy użyciu tych samych kwiatów oraz ramki z Montażowni. Ramkę pomalowałam perełkami w płynie przy użyciu twardego pędzla - stąd nierówna powierzchnia, która moim zdaniem dała ciekawy efekt:




Licząc, że prezenty się spodobają, dołączam się do życzeń dla Szanownej Jubilatki.


Mnie dzisiaj czeka jeszcze wyprawa na pocztę z nadzieją, że przesyłki dotrą na czas, potem realizacja zamówienia mojej Szwagierki - i mogę się brać za święta ;-)


Udanego tygodnia i sił na ostatniej przedświątecznej prostej :-)

22 komentarze:

  1. Szalenie mi się podoba ten komplecik jubileuszowy. I kolorystyka, i wykonanie. Aż się chce mieć sześćdziesiąte urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana.. jak zwykle powalający zestaw przygotowałaś.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny raz się powtórzę ... cudne i już :-))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale bukiet!
    A kartrczka to w ogóle rewelacja!
    Piękne te kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
  5. to Ci listonosz!
    a bukiet naprawdę się udał - śliczny
    miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  6. Och jakże bym chciała dostać taki bukiet :)Kartka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny komplecik :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, Twoja sława rozchodzi sie jak kręgi na wodzie...teraz to już na pewno żadna paczka nie zaginie!!! zwłaszcza z tak piękną zawartoscią♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Bukiet i karteczka super,ale co na to Pan listonosz z biznesem????????????

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie to wyszło :) A Pan Listonosz na pewno przesyłki będzie ci za to przynosił na skrzydłach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. super komplet, podoba mi sie chyba najbardziej z dotychczasowych :)...może nie wszystkie widziałam:

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny zestaw!Ewciu z każdym kolejnym pobijasz wcześniejszy...

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne! U mnie bakcyle dokopały 3:0 :(((

    OdpowiedzUsuń
  14. super kolorki, wykonanie i pomysł..jestem zachwycona pracami..

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje bukiety na tyle słynne, że wie o nich nawet Pan Listonosz :) Jesteś chyba znana na osiedlu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przesliczny komplecik:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękujemy i pozdrawiamy!

    http://rubberstampspl.blogspot.com/2012/01/kartki-od-ewy.html

    Zespół Montażowni

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...