wtorek, 20 grudnia 2011

KARTKA Z CZEKOLADĄ I "KOŃCÓWKI SERII"

Moja szwagierka chciała komuś podarować coś niewielkiego, ale nie bukiet. Podsunęłam jej myśl o kartce z czekoladą w środku - zgodziła się, więc przedwczoraj przystąpiłam do pracy. Skorzystałam z tego kursu, a zainspirowana pracą Pagaty postanowiłam odwrócić sposób wkładania czekolady. Mam nadzieję, że Pagata się nie pogniewa, że skorzystałam z jej pomysłu. Oto moja kartka:





A teraz pokażę Wam "końcówki serii" czyli ostatnie w tym roku kartki świąteczne. Najpierw trochę bombkowych (bombki oczywiście od Middii, czyli stąd):






Trójca z obrazkiem Dzieciątka (obrazek od Alexandry):





Kartki recyklingowe:




W brązach (ptaszek i obrazek z łosiami od Alexandry):





"Ekonomiczne" - z choinkami, które zrobiłam ze ścinków papierów. Te są niemalże identyczne:





I ostatnia, z którą związana jest pewna historia - mianowicie na jednym z kiermaszy przedświątecznych, na stoisku z pracami dzieci i nauczycieli ze szkoły dla dzieci niedosłyszących, spotkałam moją koleżankę z liceum. Okazało się, że uczy w tej szkole. Oczywiście nie mogłam odejść z pustymi rękami i kupiłam dwa masosolne aniołki - za co dostałam gwiazdę betlejemską. Gwiazda aż się prosiła o oprawę i powstała taka kartka:



Poza tym uprzejmie donoszę, że wczoraj udało się nasze wspólne babskie pierniczenie. Ola tak zaangażowała się w wałkowanie ciasta, że robiła to prawie na grubość opłatka, a Gosia zamiast wycinać pierniki, odbijała foremki na cieście ;-) Ale, z niewielką, pomocą mamy, wszystko się udało.




Na tym koniec tego przydługiego posta ;-) Pozdrawiam Was serdecznie!

14 komentarzy:

  1. Hmm.. od czego zacząć... :)
    kartki cudne- choinkowe są fantastyczne!! :D Proste jak nie wiem co, a tak urocze, ze uśmiecham się do nich.
    Czekoladownik-rewelacja. Dopieszczony!
    A pierniczenie babskie- to pewnie świetna sprawa.. ja zawsze pierniczyłam z babcią.. Robiłyśmy miliony pierników. W okresie dojrzewania prawie mdlałam przy wałkowaniu- tyle tego było...
    A teraz.. pierniczę sama... a babcia tylko wydaje opinię.. i to są dopiero nerwy!!! :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu ... jesteś WIELKA!!! Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam kreatywność i mnogość kartek. Są rewelacyjne :)
    Ja za Tobą nie nadążam :) Skąd masz tyle energii i czasu ;)?

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka z czekoladką świetna - naprawdę super pomysł :-)
    Karteczki świąteczne również śliczne

    a wspólne pierniczenie - bezcenne :-)

    u mnie również będzie wspólne pieczenie ;-)hi hi zobaczymy co z tego wyjdzie :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka z czekoladą jest super!
    A jeśli chodzi o pierniczenie, to ja z moimi chłopcami też zaliczyłąm. Wałkowałam ja, oni wycinali pierniczki i stawiali foremki gdzie chcieli, po całym placku! Wałkowania więc było dużo :)!
    Buziaki dla dziewczynek!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuś, pomysł kartki z czekoladą w środku to rewelacja!:) I jak pięknie to zrobiłaś! Kartki jak zwykle subtelne a Twoje dziewczyny są urocze przy tych świątecznych pracach - też mam takie dwie (i nawet Olę:) tylko zdecydownie starsze:) pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczki są przepiękne. Wspaniały pomysł na oprawę czekolady, chętnie go wykorzystam:) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kartki, a ich ilości powalają! Ta z kieszonką na czekoladę jest prześliczna! No i widać, że niedługo wszystkie przygotowania do świąt będą upływały w babskim klimacie, bo rosną Ci świetne pomocnice!

    OdpowiedzUsuń
  9. :) bardzo lubię czytać Twoje blogowe wpisy - pewnie dlatego, że i Ciebie bardzo polubiłam - wydajesz się taka ciepła i sympatyczna i w ogóle - to tak pomijając to, o czym dziś piszesz

    Twoje karteczki są bardzoo klimatyczne i nastrojowe - lubię takie, a pomysł i wykonanie kartko-opakowania na czekoladę - świetne

    a wspólne piernikowanie, to jest to, o czym mi się marzy, gdy patrzę na swoją małą Zuzkę :))) ech...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewciu dziękuję za przepiękną kartkę :) Dziś doszła!!

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniały pomysł na gustowne opakowanie czekolady. Bardzo mi sie podoba.
    Co do kartek są piekne, a jedną z nich właśnie dziś dostałam. Dziękuję pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej, ile tego wszystkiego dziś pokazałaś. Wszystko piękne jak zawsze. Opakowanie na czekoladę rewelacyjne.Ja jestem ciekawa ile czasu robisz jedną kartkę? Bo przy takiej ilości ja bym nie wstawała od stołu chyba przez kilka dni. Serdeczności śle i moc buziaków dla Ciebie i Twoich Elfików. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku, wszystko piękne, ale czekoladownik dodatkowo ma wspaniałą zawartość :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...