poniedziałek, 5 grudnia 2011

"BASIOWE"

Sporo u mnie papierków. Dosłownie przewalają się z kąta w kąt. Ale i słodkości powstają - nawet teraz, gdy to piszę, to usiadłam do komputera wprost od słodkich bukietów. Jako że bukietów na razie pokazać nie mogę - zaprezentuję to, co już mi wolno. 
Ostatnio zrobiłam dwie urodzinowe kartki - jedną dla mojej Basi (czyli mojej szwagierki), a drugą dla Basi mojej Basi. Zamotałam trochę, ale chyba wiadomo, o co chodzi ;-) Obie kartki powstały na podstawie mapek clean & simple, a dokładnie tej (nieco ją zmodyfikowałam) i tej. Są dość oszczędne, ale mam nadzieję, że nie pozbawione uroku.
Numer jeden:


I nieco pod kątem, by pokazać połysk perłowego papieru pod stempelkiem oraz kolor wstążeczki:


Numer dwa:


Mam nadzieję, że spodobały się Solenizantkom. Niestety reakcji mojej Basi nie mogłam zobaczyć z racji uziemienia w domu - na urodziny wysłałam delegację w osobie mojego Małżonka :-)

Co poza tym? Sytuacja na froncie walki z bakcylami chyba jako tako opanowana. Zaczęłam zliczać z grubsza, ile kartek świątecznych ma u mnie powstać - obraz ogólny już mam, teraz trzeba wykonać owe karteczki... Czas się nareszcie zabrać za pierniczenie z moimi dziewczynami. Pora dokończyć prezentowe działania. No i wypadałoby też w końcu zabrać się za jakieś ozdabianie mojego lokum. To plan na najbliższy tydzień - co z niego wyjdzie? Pewnie Wam opowiem :-)

Pozdrawiam Was serdecznie!

22 komentarze:

  1. Karteczki śliczne no kochana hmmm super :-)
    i życzę wytrwałości w realizacji tygodniowego planu
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Poprzedni dłuuugaśny komentarz został wchłonięty przez otchłań internetu, może tym razem się uda?

    Karteczki są piękne, w sumie zaczęłam żałować że nie mam na imię Barbara :) Świąteczne też tworzysz przeurocze.
    Zdrowiejcie, Babeczki, bo czas sprzyja działaniom twórczym. Choć patrząc na ten i poprzednie posty, antybiotyk działa na Ciebie stymulująco... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne karteczki i plan że ho ho.. u mnie planu brak bo w tym tyg pracuję do 18.00 :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuniu, karteczki są prześliczne ... to co powtarzam za każdym razem - oszczędne i delikatne :-) I w tym chyba tkwi ich urok :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartki śliczne , a ja czekam na efekty planu zrealizowanego :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne karteczki:)
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne karteczki "basiowe"!
    Ja pierniczkowanie z moimi chłopcami :)! już zaliczyłam, prezenty też mniej więcej ogarnięte, dekoracje dopiero planuję, ale ze sprzataniem gorzej :(!
    Denerwuje mnie konieczność regularnego sprzątania, a świateczne porządki to już wogóle!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiekne karteczki!!!juz nie moge doczekac sie swiatecznych:))))

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo się mi podoba numerek dwa... Bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pani Ewcu, Ty to jesteś... :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuniu...czy u Ciebie może być coś pozbawione uroku???wszystko jest takie Twoje...delikatne, piękne, płynące z serduszka...no Twoje:) karteczka nr.1 mnie zauroczyła ale to jeden z ulubionych mych kwiateńków więc...:) Ewuniu, umknął mi post poprzedni, przepraszam że nie udało mi się życzyć Ci zdrówka...nie choruj Kochana, nie choruj...

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie to chyba tak z tydzień zabraknie, żeby się faktycznie do świąt ze wszystkim ogarnąć :/
    Druga karteczka jest super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartki bardzo ładne, na pewno solenizantkom się spodobały! Może rzeczywiście powinno się zaczynać sezon bożonarodzeniowy 3 listopada, żeby ze wszystkim zdążyć ...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale Ci się szykuje busy tydzień ;) W Anglii często używane słowo - busy ;)
    Śliczne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewcia one są przepiękne:):):)
    a mnie wena opuściła:(
    koleżanki z pracy poprosiły mnie o kilka kartek świątecznych ale wczoraj ani jednej nie stworzyłam:(
    pozdrowionka ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. EWA! Kartki są super:). I to ich urok, że oszczędne i delikatne.
    Ja w planach mam podobne punkty, gorzej z realizacją.....
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne karteczki Ewciu :))) bardzo radosne i przyjemne do wzdychania :)
    nie będę pytała przed świętami, jak tam Twoje pudełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. jak dla mnie karteczki idealne! takie lubię, zwłaszcza ta pierwsza... całuski

    OdpowiedzUsuń
  19. ... nie ta druga bardziej...
    sama juz nie wiem, która

    OdpowiedzUsuń
  20. Karteczki Ewciu super,a plan ambitny,że ho-ho!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Uroczo wyszły Ci ta karteczki Ewo. Piękne:)
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...