środa, 14 grudnia 2011

DLA MNIE BOMBA!

A raczej bombka. Choinkowa bombka. A na dodatek nie jedna, nawet nie dwie - tylko cała seria :-)
Dzisiaj mało gadania a dużo zdjęć. Zaczynamy:









Te czerwone paseczki to ścinki pozostałe po robieniu tych kartek:






Bomb(k)owe wycinanki od Middii. Też możecie sobie takie kupić o tu :-)
A na koniec jeden "odmieniec", który powstał przy okazji tej serii:




Wszystkie te kartki (i wiele więcej!) już zapisane życzeniami, wypełnione moją sympatią tak, że ledwo do kopert wcisnęłam ;-) i gotowe do wysyłki. Dawno się tak nie napisałam, chyba na studiach ostatnio...


Ciepłe pozdrowienia dla Was :-)

22 komentarze:

  1. Rączka boli?
    Mnie w niedzielę bolała po hurtowym pisaniu :)
    A bomby są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. idealny przykład na to jak wykorzystać pozostałości, skrawki, ściepiki :)
    śliczne karteczki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne bombkowe karteczki!
    A odmieniec śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewciu dla mnie bomba ... nawet całe mnóstwo bomb :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna produkcja:). Gratuluje pracowitości! całuski:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bomba i dla mnie!! Te ścinkowe są super!! No i w ogóle gratuluję wytrwałości!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki i wielkie brawa za gospodarność :)
    Pozdrawiam Ewuniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie ma to, jak ręcznie zrobiona i własnoręcznie napisana kartka - ech... a Twoje karteczki są niezwykle estetyczne i jest na nich tylko tyle, ile potrzeba - nic więcej

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te Twoje bombkowe karteczki :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. ależ cudeńka:):):)
    Ewcia, piękne są...
    i ja ostatnio na scraperskich ścinkach pracuję...
    a mam tego baaaaaaaaaardzo dużo:):):)
    pozdrssawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj :)
    Twojego bloga poleciła mi koleżanka - Ania, która wczoraj tu do Ciebie trafiła ;)
    Naprawdę robisz wspaniałe rzeczy i jestem pod wrażeniem :))
    Z chęcią będę zaglądała tutaj i już dodaje bloga do ulubionych.
    Ale jesteśmy już przy temacie karteczek świątecznych to mam taką jedną akcje na rzecz chorych dzieciaczków, może się skusisz i wyślesz choć jedną karteczkę :)
    Po szczegóły zapraszam tutaj:

    http://babylandiaa.blogspot.com/2011/12/swiateczny-usmiech.html

    Myślę,że naprawdę warto :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Fabrykę założyłaś :) zastanwaim się kiedy to wszystko robisz ;) przy Olci i Gosi... pozdrawaim

    OdpowiedzUsuń
  13. Prawdziwe bomb(k)owe szalenstwo! Podziwiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cały czas i niezmiennie podziwiam Twoje zdolne łapki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne kartki:) pozdrawiam z Kuźni Upominków:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ mam zaległości w blogowaniu!
    Buuu, i nie będzie bombowca! ;D
    Karteczki śliczne i przyznam, że najbardziej podobają mi sie właśnie z wykorzystaniem tych ścinek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super bombkowe kartki:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  18. Ewciu faktycznie bombowo dziś u Ciebie:)Jeszcze raz wielkie dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurcze, ale super :) Chciałabym taką dostać :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowna seria, swietnie wyorzystane scinki a aostatnia kartka jest bardzo ladna :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...