poniedziałek, 12 grudnia 2011

WIWAT PAŃSTWO MŁODZI

Witaminkaa to już naprawdę moja stała klientka - Kasiu dziękuję Ci i już Ty wiesz za co :-) Tym razem zamówienie było większe, bo aż na trzy słodkie bukiety. Dzisiaj pokażę Wam jeden z nich. Jak pewnie się domyślacie po tytule, jest to bukiet na grudniowy ślub. W składzie miały się znaleźć cukierki kawowe, cukierki o nadzieniu brandy z pomarańczą, a także cukierki toffino. W zaleceniach kolorystycznych był między innymi blady róż. Dodałam organzę, trochę kwiatów, wstążkę ze złotymi obrączkami i w efekcie powstało coś takiego:





Wiem, że Kasi się podobały bukiety. Nieskromnie przyznam, że ja również jestem zadowolona z efektu mojej pracy. Ciekawe jak zareagowali Państwo Młodzi :-)

A ja wciąż w wirze pierniczenia, kartkowania, świątecznych przygotowań. Włączam sobie płytę z kolędami Preisnera na przemian z Trójkowymi płytami z "Karpiem" - i działam. Przy okazji zachęcam Was do włączenia się w akcję "Idą Święta" i wspomożenia Fundacji Świętego Mikołaja choćby wysłaniem sms-ka. O wszystkim możecie poczytać tutaj. Powiem Wam, że gdy w grudniu w Trójce zaczynają się licytacje na rzecz rodzinnych domów dziecka, prowadzone przez niezastąpionego Kubę Strzyczkowskiego, to ja wiem i czuję, że święta już blisko. Nieustannie zaskakują mnie licytujący i marzę o tym, żeby kiedyś było mnie stać na to, by stanąć w szranki i powalczyć finansowo w takim szczytnym celu... No to dla podtrzymania nastroju - zeszłoroczny Karp:


Po tegorocznego zapraszam do sklepów - niewielkie pieniążki za fajną płytę, a pomoc bezcenna.

Miłego dnia Wam życzę :-)

18 komentarzy:

  1. Piękny bukiet :-)
    buziaki
    Oj tak atmosferę Świąt już czuć w powietrzu tylko śniegu jeszcze brak ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu, bukiet jest przepiękny- chyba najpięknijeszy ze wszytkich dotychczasowych ( które , jak wiesz, też były piękne) ale ten jest poprostu zachwycający, i nie przesadzam...nie naciągam- delikatny, elegancki, wysmakowana kolorystyka...
    no i cieszę się, że Carmelio do Ciebie mówią, bo...







    one są dla Ciebie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten bukiet, naprawdę! Cudowne kolory! No i jakie smakołyki!! mmm...
    Co do trójeczki - to wiadomo.. licytacje, to już początek świąt :)
    I niesamowite ile ludzie potrafią podarować kasy.. :)

    Karp zeszłoroczny- super.. w tym roku.. jakiś kiepski, jak dla mnie :(

    Pozdrawiam poniedziałkowo-trójkowo! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle śliczny jest. A te listki niesamowicie dodają uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuniu ... śliczny. Delikatny i elegancki, bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bukiecik piękny, zainspirowana Twoimi pracami wykonałam podobny! ... i witaj w gronie 3-kowiczów ;D "Karp", "Preisner" ... czekam na to całe 11 msc ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny jest ... taki delikatny

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewcia jakby ten świat blogowy wyglądał bez Ciebie...? Jesteś niesamowita! Dobrze że jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny ten bukiet!
    Pięknie się kolory skomponowały.

    OdpowiedzUsuń
  10. moje ulubione kolory, przepiękny bukiet

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze te twoje słodkie bukiety :)
    A trójkowego karpia nie znam bo już tyle lat na Wyspie i święta z dala od domu, że nie jestem na bieżąco...ale tą piosenką rozjaśniłaś mój dzień :) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny bukiet:)
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobre masz serduszko Ewciu,a bukiecik śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewciu bukiet jest śliczny i delikatny! Jak widać, jesteś w ferworze pracy! Przesyłam uściski!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny bukiecik. Ja też już w pracy tylko, że już tej etatowej. Buuu ;-(

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewuniu, przepiękny bukiecik :)
    proszę Cię Kochana, zdradź mi jak przyczepiasz słodkie kwiatki do wyskokowych bukietów ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sliczny jest, ma bardzo ladne cieple kolory, nie wspominajac o zawartosci :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...