sobota, 17 grudnia 2011

PROCENTY W WERSJI "LIGHT"

Innymi słowy słodki bukiet z pralinkami nadziewanymi likierem bądź jego pochodnymi. Ten urodzinowy bukiet miał być złoto - brązowy. A ponieważ jest dla Pana, to ozdób w nim niewiele.




Przygotowania świąteczne w toku. A w tak zwanym międzyczasie wizyta mojej Psiapsiółki i pięć kolejnych kartek zrobionych "od ręki". Chociaż przyczyną tej wizyty wcale nie były kartki, tylko świąteczne prezenty. Obiecuję, że już niebawem zaprezentuję Wam, o czym mowa. 
Tym czasem ściskam i wracam w wir ;-)

8 komentarzy:

  1. aaale bym go zjadła ze smakiem, ale...w moim stanie nie mogę :) świetny jest

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny, super kolory i zawartość jaka słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewciu prawdziwie "męski" piękny bukiet:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewa, Ty kobieto poprostu jesteś skarbnicą pomysłów !:) - Zrobiłaś fantastyczny bukiet pewnie dla fantastycznego faceta:))) pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, jak pięknie zapakowane.
    Coś wspaniałego.

    Pozdrawiam

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ cudny i smaczny bukiecik!
    Ewuniu ja ten bieg znam.Nawet trochę nie dosypiam...ale jako Mikołaj trochę pracy mam...a w nocy nikt nie ma szans podglądać ;)
    I jeszcze jakieś paskudne zarazki się do mnie dobierają....wrrr...
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No wreszcie mogę nadrobic zaległości ...
    Ewa, bukiet wspaniały, ozdób niewiele, za to jakie bogactwo w środku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. jest prawdziwie męski i bardzo mnie zachwycił :) pięknych jest bardzo wiele Twoich bukietów, ale swą obecność zostawiam tu :)
    pozdrawiam i podziwiam.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...