piątek, 18 listopada 2011

CLEAN & SIMPLE

Wpadłam i przepadłam - zajrzałam do clean & simple i mnie wcięło... Ogrom, ogrom (!) inspiracji dla mnie. Coś co lubię szalenie - czyli nieprzeładowana w formie elegancja. Na dodatek problemu z włożeniem do koperty nie będzie :-) A tu pierwsze efekty mojej fascynacji - co prawda karteczki bez Dzieciątka czy świętej Rodziny, ale tym razem takie były zalecenia:




Tą fotografowałam pod różnym kątem, żeby pokazać perłowy połysk papieru:




Ta ostatnia jest z fragmentem "Kolędy dla nieobecnych". Już planuję, że będzie to początek serii z różnymi tekstami: kolęd, pastorałek i temu podobnych :-)



Będzie mi bardzo miło, gdy wyrazicie swoje opinie.
Pozdrawiam!

17 komentarzy:

  1. Bardzo gustowne karteczki. W prostocie ich urok i subtelna elegancja. Zwłaszcza ta z fragmentem kolędy jest interesująca, ciekawy pomysł na serię takich kartek.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne karteczki:)

    Buziaki i uściski posyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, po prostu! Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki są cudne ... proste, skromne i eleganckie! Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście proste i urokliwe. Seria zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Do mnie przemawia numer jeden :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki, które będą dla mnie inspiracją za prostotę w wykonaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewo- powiem Ci , że tak ślicznych i w tak prostej formie kartek dawno nie widziałam:) są urocze!!!:) a pomysł na kartki z serią tekstów jest rewelacyjny:) działaj!!! pozdrawiam martadr

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne są :)

    Kartka z "kolędą dla nieobecnych" jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewus cudne karteczki:)jak dla mnie najjest ta niebieska i pierwsza:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuś tak jak napisałaś -nieprzeładowana elegancja PIĘKNE!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. s-u-p-e-r!!
    mi się najbardziej podoba czerwona...

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana.. karteczki są cudowne!
    Ta pierwsza po prostu powalająca! :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...