środa, 23 listopada 2011

NIETYPOWA KARTKA ŚWIĄTECZNA

Moja Pani Magda (o której już nieraz wspominałam) jest moją stałą klientką :-) Ostatnio dała mi zadanie: zrobić kartkę świąteczną - ale tak, żeby wkomponować gdzieś maleńkie logo... Ruchu Chorzów. Od razu zaznaczam, że nie opowiadam się po stronie żadnego klubu sportowego. A zamówienie jest zamówieniem. Zatem usiadłam, pomyślałam - efekt wygląda tak:



Logo wkomponowałam w śnieżynkę na bombce od Middii. Bombeczce pokolorowałam srebrnym żelopisem "kapturek", do którego doczepiłam wstążkę. Górna i dolna "ramka" to... ścinki perłowego papieru pozostałe po używaniu dziurkacza brzegowego - no ale przecież szkoda byłoby zmarnować taki papier i po prostu  go wyrzucić. Troszkę kryształków i napis - gotowe!

Przepraszam, że zamęczam Was ostatnio papierkami. To nie jest tak, że bukiety ze słodyczy nie powstają. Niebawem pojawią się słodkości, obiecuję. Niech tylko szczęśliwie dotrą do Adresatów.

Miłego dnia!

26 komentarzy:

  1. Ja i tak Cię podziwiam, że ciągle coś nowego tworzysz. Zamówienie na znaczek ciekawe, nie pomyślałabym, żeby coś takiego umieścić na kartce świątecznej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tym logiem to cudnie wybrnęłaś. Kartka cudna, skromna, a logo kto powinien to na pewno zaraz zauważy;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna! Zamówienie zrealizowane w 200 procentach:). Na pewno spełni oczekiwania!
    Buziaki dla Ciebie, Ewciu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to się nazywa zamęczanie papierkami to ja chcę więcej!!!
    a na bukieciki też czekam :)
    A karteczka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajna :) A mnie się najbardziej podoba wykorzystanie "odpadów" :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa kartka. Logo jest subtelne - dokładnie tak jak powinno być :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo sprytnie i ślicznie.Przy okazji "gospodarnie"...i co najważniejsze Świątecznie!
    Brawo Ewuniu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bomba!:-)
    Świetnie poradziłaś sobie z tym "wyzwaniem"!:-)
    Cudna kartka!:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Łooo.. Ewuś, jesteś mistrzynią!! Świetnie wybrnęłaś i świetna kartka! chyba zgapię pomysł, bo mam takiego jednego.. kibica... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych - suuper :)

    OdpowiedzUsuń
  11. karteczka świetna,logo nie rzuca się brutalnie w oczy ,a to duży plus :)
    Spodobało mi się wykorzystanie resztek papieru,ja nie ma do tego cierpliwości.buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. hehehe niezłe zamówienie :)wywiązałaś sie wzorowo. wszyscy kibice Chorzowa na pewno są zachwyceni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jej,rzeczywiście nietypowo! na 1 rzut oka nie zauważyłam nawet loga! to znaczy, że dobrze się wkomponowało i jest subtelne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super pomysł. Rzeczywiście zadanie miałaś niełatwe. Wyszło świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewo, karta jest piękna! Miałaś nie łatwe zadanie ... dałaś radę! I tak trzymać :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dziękuję za karteczkę jest piękna, już nie mogę się doczekać aż trafi do adresata ;)Magda

    OdpowiedzUsuń
  17. Karteczka jest śliczna, a logo dyskretne. Prawie jak gwiazdka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. no cudna jest po prostu...musiałam sobie powiększyć, zeby się przekonać, że to naprawdę logo...i te "odpady"...

    OdpowiedzUsuń
  19. Hmm bardzo oryginalna :-)
    Masz fajne pomysły - wiesz :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawie i sprytnie to zlecenie rozwiązałaś:) karta super! pozdrawiam martadr

    OdpowiedzUsuń
  21. Swietna kartka:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  22. Ewuś kartka świetna :)To teraz wkomponuj może gdzieś orła na koszulkę reprezentacji:)Buziole!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Karteczka bardzo fajna i oryginalna. Wspaniale tworzysz:)
    Ciepło Cię pozdrawiam i posyłam moc buziaków!

    OdpowiedzUsuń
  24. No, no - jestem pod wrażeniem: kolorów, przeszyć, wstawienia logo, użycia odpadów... i już mi się nie chce u Ciebie komentować, bo wszystko cudne i nie wiem, co mam pisać! Pomysły mi się kończą! ;DDD

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...