środa, 16 listopada 2011

WYSTARCZAJĄCO MĘSKA?

Przyznam bez bicia, że miałam początkowo problem z tą kartką. Trzy rzeczy były określone wyraźnie: forma, papier i Adresat. Forma - składaczek, podobny do tego, który kiedyś już robiłam na zamówienie tej samej Osoby czyli mojej Przyjaciółki. Papier - z Galerii Papieru, Tajemniczy Ogród, "nutkowy". Adresat - Tato mojej Przyjaciółki.
Przygotowałam sobie bazę i papier - no i co dalej? Na szczęście przyszedł impuls - żeby wykorzystać dopiero co nabyte stemple z Montażowni. Jest ptasior, którego nastemplowałam na tym samym papierze i wycięłam skalpelem. Jest okrągły ozdobnik powielony kilka razy oraz kilka wyciętych z tego wzorku kwiatków. Te powycinane elementy są podklejone kosteczkami 3D, żeby wydobyć je z tła. Dodałam też srebrne narożniki i ornament, myślę że kartka nabrała nieco "dostojeństwa". Dużo zdjęć, bo nie umiałam się zdecydować ;-)
Tu kartka złożona:



 Tu rozłożona:





A tu detale:





Czy jest wystarczająco męska? Moja Przyjaciółka uważa, że jest dopasowana do Jej Taty. Dla mnie to najważniejsze. A Wy co myślicie?

25 komentarzy:

  1. Ewuś! Jest stylowa, elegancka i z klasą! Nie mam pojęcia czy męska, bo też bym mogła taką dostać i nie pogniewałabym się:).
    I jeszcze dość pracochłonna:)).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście, że jest bardzo męska, pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. myślę że jest dla muzykalnego faceta:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka wyszła rewelacyjnie - myślę że obdarowany będzie zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosta i elegancka. Fajnie wymyśliłaś ze stemplami 3d :) Zdecydowanie na TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesli przyjaciolka jest zadowolona to napewno jest meska. Jest bardzo ladna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, taka z klasą. Taka cudna musiała przypaść do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna, bardzo elegancka.
    Mnie ten papier również baaardzo przypasował ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. W/g mnie kartka jak najbardziej męska :). Pozdrawiam i zapraszam do siebie martadr

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka jest inna niż te, które zwykle u Ciebie oglądamy - może to papier, może ta "męskość". Jest świetna, na pewno się spodoba!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie przypadła do gustu.Piękna!
    jeśli chciałabyś wziąć udział w moim skromnym rozdaniu to zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja myślę, że jest rewelacyjna! Dla mężczyzny - super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Z męskimi kartkami jest zawsze problem, bo w damskich można naciapać kwiatków i innych słodkości i jest pięknie, a w męskiej już nie. Ale Ty Ewo poradziłaś sobie świetnie, rozwijasz się kochana, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie i męska, i damska - piękny klimat stworzyłaś! I szacun za kwiatuszki i ptaszorka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. męska, że ho!!
    ale ja też bym nią nie pogardziła...
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewuś nie wiem czy ona męska czy damska.Powiedzmy,że unisex,bo pasuje każdemu,a jest bardzo elegancka:)

    OdpowiedzUsuń
  17. A moja opinie już znasz :) I zgodzę się z Ilonką - że wspaniale się rozwijasz twórczo :) ale to już tez wiesz :D

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajna :)
    podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Super kartkę zrobiłaś.Bardzo mi się podoba i na pewno jest bardzo męska :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest jak najbardziej męska i taka elegancka,po prostu cudo,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. http://rubberstampspl.blogspot.com/2011/11/kartka-imininowa-od-ewy.html

    Dziękujemy i pozdrawiamy :) Zespół Montażowni

    OdpowiedzUsuń
  22. woow - normalnie jestem oczarowana tą kartką - ta piękna czekoladowa wstążka i te klimatyczne detale - cudnie

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...