czwartek, 17 listopada 2011

BUKIET Z PRĄDEM

Bardzo Wam dziękuję za wczorajsze komentarze - urosłam dzięki nim przynajmniej o głowę ;-) Teraz czekam na relację z wręczenia kartki.
Dzisiaj krótko i na temat. Kolejny bukiet z procentami, tym razem imieninowy (dla innego pana). Na przekór chłodowi - bukiet zdecydowanie rozgrzewający, zarówno kolorem, jak i zawartością ;-)



No to sto lat, sto lat, niechaj żyje nam ;-)


A na sam koniec zdradzę, że u mnie praca wre. Powstają kartki świąteczne, które niebawem zaprezentuję. Powstała kartka na chrzest święty. Trwają też prace w pieluchowie. A klika słodkich bukietów już czeka w kolejce na prezentację. Więc cytując pan Owsiaka: oj, będzie się działo!


Pogodnego weekendu :-)

19 komentarzy:

  1. ale się musiałaś nakombinować przy tym bukiecie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świene kolorki, ale głowię się jak Ci się te butelki tak pięknie trzymają ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham te bukiety są BOSKIE!!!! trochę wiosny na jesieni :) kompozycja fenomenalna!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja Cię sunę... jaki fajny!! A czy te flaszeczki się nie przewrócą?

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny świetny bukiet z procentami :-) Szczerze mówiąc też, zastanawiałam się w jaki sposób przymocowujesz te buteleczki :-)
    Dziękuję Ci Ewo za wizytę na moim blogu ... i zapraszam ponownie. Pozdrawiam ciepło ... miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  6. no no no fajny energetyzujący bukiecik :-)
    a ja zdradzę że trzy moje już powędrowały do chłopaków :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię jak się u Ciebie tak dzieje.. :D
    Bukiet ciekawy, w świetnych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuniu,nie nadążam za Twoją twórczością.Chciałam pochwalić ślimaczka,a tu proszę coś dla starszej młodzieży.Kocham te Twoje procentowe bukieciki.buziaczek

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale przepiękny bukiet, te szyszki i kwiatki znakomicie pasują! CUDOWNY!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest piękny, chociaż nie wiem czy wypada o alkoholu tak mówić? ;) podobają mi się kwiaty i ich kolor jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bukiet super!
    Dobrze, że napisałaś o innych pracach, bo już chciałam pomyśleć, że zaczynasz specjalizować się w prądach!
    Ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo elegancki bukiet,no i ten prąd-powali każdego:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, bardzo rozgrzewający ten bukiet :) Takiego jeszcze nie widziałam :)) i bardzo pomysłowy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny jest ja się tylko cały czas zastanawiam jakim sposobem te butelki zamocowałaś,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach te Twoje bukiety pod napięciem :) Są urocze, wspaniałe....

    OdpowiedzUsuń
  16. Super procentowy bukiecik:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacyjny pomysł dla mojego szwagra na marcową 50. ;)
    Czy mogę się inspirować Twoim bukietem? Z całą pewnością nie będzie on tak zachwycający jak Twój, ale mam ochotę spróbować... co Ty na to?
    Proszę o odpowiedź na maila
    emiliarus@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...