wtorek, 22 listopada 2011

ZE ŚLINIACZKIEM

Kolejne papierki w moim dorobku, bo urodziło się kolejne dzieciątko. To było bardzo szybkie zamówienie, ale czego sie nie robi dla Mamy (tak dokładniej to dla niej i jej koleżanek z pracy). No i w sobotę wieczorem zasiadłam do cięcia i klejenia, a w niedzielę "skoro świt" około siódmej mój Tatuś odbierał karteczkę. Dlatego zdjęcia były robione ciemną nocą - wybaczcie, ale lepszych nie będzie:



Baza jest biała, pierwsze zdjęcie najbardziej odpowiada oryginalnym kolorom.

Tu kieruję szczególne podziękowania do Knujki Alexandry - w samą porę podesłała mi przydasie, które wykorzystałam w tej kartce - czyli śliniak i tagi z misiem i napisem "to chłopiec!" Olcia przyslała mi jeszcze dużo innych rzeczy: kwiatuszki, dziurkaczowe śnieżynki, "dzieciowe" obrazki, obrazki z aniołami obszyte na maszynie, kalki z kolorowymi obrazkami... och, mnóstwo tego jest :-) Oleńko jeszcze raz wielkie dzięki, ale Ty wiesz że się odknuję ;-)

Losy paczki, o której pisałam wczoraj, się wyjaśniły - otóż wróciła ona do mnie. W chwili, gdy to piszę, czekam na odpowiedź od Pani, która złożyła zamówienie. A czas płynie - i tylko to mnie martwi, że przesyłka może nie dotrzeć na czas...
Edit 8:30: sprawa się wyjaśniła, pędzę dzisiaj słać paczkę powtórnie - mam nadzieję, że tym razem wszystko będzie dobrze. Trzymajcie kciuki, bo urodziny Adresatki bukietu już w sobotę.

Natomiast wracając do dzisiejszego tematu - kartka to tylko wstęp, szybka akcja, żeby świeżo upieczonej mamusi złożyć już gratulacje. Ciąg dalszy nastąpi...

17 komentarzy:

  1. Ewuś - nie masz za co dziękować :) Cieszę się wielce że mogłam pomóc :D
    A karteczka piękna :) To teraz czekam na ciąg dalszy....
    Miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu ... karteczka jest śliczniusia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. od razu widać o co chodzi!! śliniaczek słodki, wykonanie... oh, lata świetlne przede mna....

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka,wszystko tak jak być powinno.Zachwyca mnie ta kokarda.No wszystko jest w niej przemyślane...
    Czekam na ciąg dalszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. karta przepiękna, najbardziej spodobał mi się ten śliniaczek :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że z paczką się wyjaśniło. A kartka śliczna

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie Knujki macie.. można zawsze na kogoś liczyć :-) a dzięki temu jaka sympatyczna karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczna karteczka:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczną karteczkę zrobiłaś i na śliniaczek to się napatrzeć nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo udana "nocna" karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuniu jak urocza ta karteczka...śliczna:) Buziaki posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczka prześliczna, będą mieli rodzice piękną pamiątkę na lata. Ja wszystkie karteczki i upominki z okazji narodzin dzieci trzymam w osobnym pudełeczku. Czasami tam zaglądam. A z synem starszym zajrzałam gdy kończył 18 lat. To było przeżycie. Pozdrawiam Cię Ewuniu cieplutko i uściski ślę. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudna kartka - pisałam Ci już, że masz talent?? :) oj masz, masz

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...