czwartek, 24 listopada 2011

Z RODZINĄ...

... nie zawsze dobrze wychodzi się tylko na zdjęciu. Tak naprawdę wszystko zależy od człowieka. I dlatego z przyjemnością zaprezentuję dzisiaj małą rodzinną reklamę ;-)
Kiedy powierzałam Dorocie zaprojektowanie logo Zakątka, byłam pewna, że się nie zawiodę. I rzeczywiście - cieszę się z efektów zarówno mojej decyzji, jak i twórczego umysłu Doroty. Dlatego tym bardziej cieszę się, że skorzystać z Jej umiejętności oraz wyobraźni może teraz każdy. Dorota stworzyła swoje miejsce w blogosferze. Zachęcam Was do zapoznania się z diaro design & foto:




Możecie być pewni, że za tą nazwą stoi profesjonalizm.

Miłego dnia!

4 komentarze:

  1. Faktem jest , że gdy się wchodzi na Twój blog to logo jak najbardziej współgra z resztą i zapewne z Tobą (jako osobą)też :) I nie powiem ,bo 'diaro' też mi się podoba :) pozdrawiam i dzięki za odwiedziny martadr :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj jednym to przychodzi łatwo z tymi "loggami", ja sobie tworzę sama, i sporo to czasu i projektów kosztuje!Nie ma to jak profesjonalizm!Pozdrawiam.pa

    OdpowiedzUsuń
  3. 100x dzięki wielkie :) !!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. już włąsnie zglądam i składam propozycję....

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...