poniedziałek, 14 listopada 2011

KARTKI Z WÓZECZKIEM

Dwie Panie zostały niedawno mamusiami. Jedna urodziła córeczkę, a druga synka. I w związku z tym zostałam poproszona przez Koleżankę mojej osobistej Mamusi o zrobienie dwóch prezentów z okazji narodzin. Dzisiaj pokażę część "gratulacyjną" czyli kartki dla świeżo upieczonych Mam. 
Obie są skomponowane w ten sam sposób, różnią się jedynie kolorem. Tu prezentuję obie:


To karteczka dla Mamy dziewczynki:




A to kartka dla Mamy chłopca:




Przyznam się, że na początku nie miałam pomysłu na nie. Ale w pewnym momencie mnie olśniło, że mam przecież wózeczki, takie na piku, które można dołączyć do bukietów. Piki usunęłam, wózeczki przykleiłam i dodałam resztę: wstążeczkę, zawieszkę - aniołka, motylka. A w środku i na kopercie nakleiłam małe stópki. 

W kolejnych postach ujawnię drugą część prezentu, pieluszkowo - ubrankową.

Na koniec dziękuję Alexandrze za wyróżnienie. Warunki już spełniłam w tym poście.

Wam życzę spokojnego wieczoru. A ja tymczasem uciekam kończyć ciasto :-)

18 komentarzy:

  1. Ty już wiesz że te kartki są absolutnie obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne karteczki :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewo karteczki są prześliczne.
    Cudowne kolorki.
    Wspaniale Ci wyszły.
    Miłego tygodnia.Ciepło pozdrawiam i dziękuje za miłe słowa na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak już pisałam - karteczki są coraz piękniejsze, a wózeczki wyglądają jak galaretki w cukrze! No i ten aniołek, i te stópki w środku - superanckie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, Ewuniu...jakie są śliczne...jakie są słodkie...jakie piękne...takie Twoje...

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodziutkie po prostu i już! I takie dopieszczone:).
    Buziaczki dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  7. te wózki wyglądają jak galaretki z cukrem ,,, zboczenie jakieś?:D Piękne karteczki

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczki przesłodkie,a wózeczek wygląda jak cukiereczek:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooooo niechcący mi się zarymowało:)

    OdpowiedzUsuń
  10. słodkie, jak Twoje bukiety ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodkie i delikatne - idealne na tą okazję.
    Świetnie się spisałaś. A na pieluszki już się nie moge doczekać !

    OdpowiedzUsuń
  12. Wózeczki wyglądają jak zrobione z jakichś cukierków :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No ja nie mogę, co tutaj się dzieje. Zaszalałaś kobieto, zaszalałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne karteczki :) bardzo dziecięce, i cudowna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ależ piękne - naprawdę jestem nimi zachwycona - takie z gustem i bez "przesady" - nic dodać od nich - nic ująć. chcemy na blogu więcej Twoich kartek ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...