piątek, 25 listopada 2011

KSIĘŻNICZKOWY

Dzisiaj ciąg dalszy historii - ten bukiet powstał z przeznaczeniem dla koleżanki bohaterki wczorajszego posta. Zrobiony jest z gum rozpuszczalnych. W wytycznych, oprócz materiału na "kwiatki", zawarły się trzy rzeczy - miało być: a) złoto, b) różowo i c) z księżniczką Disney'a. No to voila:




Karteczka z księżniczką to nic innego jak karteczka "post-it", na której nadrukowałam napis.



Następne bukiety (i nie tylko) już czekają na swoje pięć minut :-)
A ja mam w planach na dzisiaj przygotowanie urodzinowej imprezy mojemu Małżonkowi - i oby się wszystko organizacyjnie udało ogarnąć :-)
Udanego weekendu!

16 komentarzy:

  1. Prawdziwy - księżniczkowy ;)
    Powodzenia z imprezą mężusia i wszystkiego naj...
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesłodki bukiet :)
    Powodzenia z urządzaniem imprezy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem przygotowana do oglądania .. ma żelki:D bukiety ja zwykle cudne

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewciu ... kolejny piękny słodziuchny bukiet. Twoja pomysłowość nie zna granic :-) Powodzenia w przygotowaniu imprezy !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny bukiecik, rzeczywiście jak dla księżniczki :) Trzymam kciuki za imprezę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ech, znając Ciebie, to ogarniesz organizacyjnie i jeszcze trzy bukiety machniesz... :D
    Ten jest fajniutki.. W sam raz dla małej księżniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czy małżonek tez otrzyma od Ciebie bukiet??? oby nie z Barbi...chociaż, jeśl to TY byś wystąpoła w tej roli,to chyba nie miałby nic w poprzek....
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  8. :)
    mojej Zo na pewno by odpowiadał - uwielbia gumy rozpuszczalne!:D
    ja jestem bardzo ciekawa co stworzyłaś dla męża swego
    Pozdrawiam ciepło
    P.

    OdpowiedzUsuń
  9. Iscie ksiezniczkowy bukiecik powstal:))Powodzenia z impreza i wszystkiego najlepszego dla meza:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  10. No i kolejny piękny Księżniczkowy :)

    Miłego szykowania i balowania :)
    PS. Tomkowy bukiet już zawinięty? Ależ jestem ciekawa Jego reakcji :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Iście królewski! Tzn. księżniczkowy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Trafiłaś prosto w gust małej dziewczynki! Moja córka byłaby zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny jest :)
    Wszystkiego najlepszego dla męża :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...