sobota, 12 listopada 2011

SŁODYCZE I PROCENTY

Witaminkaa jest ostatnio moją stałą Klientką :-) Niedawno zamawiała ślubny bukiet, o ten. A już za chwilę kolejny - na urodziny swojego Męża. I to jeszcze nie koniec... oj, mówię Wam, pojechała z zamówieniem na poziom max ;-) Dobrze, że czasu mam sporo i ze wszystkim spokojnie się wyrobimy. Ale wracając do tematu - urodziny się odbyły wczoraj, więc myślę, że mogę śmiało pokazać prezent. Bukiet urodzinowy dla Męża Kasi miał łączyć w sobie słodycze i procenty, a dokładniej pralinkowy kwiat i trzy mini-flaszeczki wody ognistej. Kolory miałam wybrać spośród granatu, czerni, zieleni i czerwieni. Wyszło tak:





Ta krepina jest czerwona, musicie mi uwierzyć na słowo. Zdjęcia robione w pełnym słońcu sprawiły, że jego promienie prześwietliły bibułkę jak witrażowe szkiełko, nadając jej różowawy odcień. 
Najważniejsze jednak, że szkło powierzone poczcie przetrwało transport bez szwanku. Zawsze martwię się jak puszczam moje tworki w świat - mimo że opakowuję je z każdej możliwej strony. W tym wypadku martwiłam się podwójnie, ba, potrójnie nawet. Ale się udało. Więc hura hura!


Jak Wam mija przedłużony weekend? Sielsko i błogo? U mnie nieco po wariacku ;-) Z prac ręcznych część papierkowa już stworzona i zatwierdzona. Teraz jeszcze część pieluchowa. No i bukiety, bukiety, słodkie bukiety. Efekty zobaczycie już niebawem.


Tym, którzy odpoczywają, życzę dalszego błogostanu. A tym, którzy pracują, życzę choć chwili na spokojne wypicie herbaty :-)

23 komentarze:

  1. Pracowita z Ciebie pszczółka:).
    Bukiet jest piękny! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest wspaniały!! super kolorowy i naprawdę trzeba się mocna przypatrzeć, żeby zobaczyć te "niekwiatkowe" elementy!
    Baaardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. och ewusiu śliczny jest! i wierze w tą czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie popijałam pyszną herbatkę, kiedy zobaczyłam Twój oryginalny bukiet. Bardzo mi się podoba, jest niby taki poukładany, ale jakaś frywolność w nim drzemie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajny wyskokowy ;-) bukiecik :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny,typowo męski bukiet :)
    Mój weekend jest bardzo leniwy...wyjazdowy.Co prawda chwytam za koraliki....ale głównie się goszczę ;)
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Finlandia ach Finlandia...procenty całkiem słuszne w pięknych kolorach. Bukiet jest "inny" taki niż do tej pory, taki "inny" no, fajny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bukiet jest wspaniały ... wyskokowy :-) Gratuluję pomysłów i umiejętności :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. I kolejne cudo - cudeńko :)
    Czekam zatem na dalszy rozwój pieluchowych wydarzeń :)
    Miłego popołudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietny bukiet:) i kolorki calkiem fajne:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  11. super bukiet, aj tam ,przeciez widac że to czerwony:D:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewo, bukiecik rewelacyjny,procentowy:)
    Ciepło pozdrawiam:)Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  13. No to jest rewelacja!
    Sama bym chciała taki bukiet dostać.
    Bardzo mi się podobają kolorki tutaj!

    OdpowiedzUsuń
  14. Taki inny wyszedł od dotychczasowych! Wiele pomysłów czai się jeszcze w Twojej głowie :) A połączenie butelczynek w bukiecie uważam za superancki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewuniu... jest przepiękny!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No no no , nieskromy ten bukiecik :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję Kochana a Twoje słodkości procentowe, oj procentują w słodkościach.Buziaki.pa

    OdpowiedzUsuń
  18. Z podziękowaniem za wyróżnienie - wyróżniam i Ciebie Słonko :) http://alexandra-mojepasje.blogspot.com/2011/11/wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj, taki bukiet to chyba to, co większość facetów lubi najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Bukiecik właśnie zostaje napoczęty :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...