sobota, 19 listopada 2011

SŁODKIE TRIO

Trzy bukiety dla trzech Mężczyzn Skimmii, która ostatnio dała mi troszkę do galopu - za co chwała jej ;-))  Zaczynamy zatem prezentację słodkich "kwiatków".
Imieninowy bukiet dla Męża Skimmii - z wisienkami w likierze, akcentem miłosnym (serducho) i akcentem hobbystycznym (dedykacja na tle ubłoconego wehikułu 4x4). Miało być w brązach i było w brązach. Od siebie dorzuciłam kapkę czerwieni:






I dwa bukiety dla Synków Skimmii. Dwa takie same, bo "wiesz jak to jest". I koniecznie z Zygzakiem. No to bardzo proszę:





Autkowym bukietom nie zdążyłam niestety zrobić zdjęć w naturalnym świetle.


Wszystkie te bukiety zostały wręczone. Ciekawa jestem, czy już są zjedzone... :-)
Będzie jeszcze jeden bukiet, który zamówiła Skimmia. A przeznaczony jest dla jej Siostry i uwierzcie mi - jest wyjątkowy. Ale o tym dopiero w nowym tygodniu.


Dziękuję za wszystkie komentarze pod moimi wczorajszymi kartkami. Głosy rozkładały się różnie i to jest bardzo fajne :-)


Spokojnego wieczoru i miłego świętowania niedzieli.

14 komentarzy:

  1. Ach, ach....piękne wszystkie...ale ten brązowy mnie dziś oczarował...czyżby to za zmianą tła fotograficznego czy on po prostu taki piękny, a może przez to mam dziś chcicę na słodkie? Hmmm....lepiej pójdę już spać, coby szafkę ze słodyczami ominąć szerokim lukiem :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Kropla czerwienii od Ciebie musiała tam być bo teraz jest idelany! Bardzo mi się podoba :) Dobrej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to się chłopaki Skimmi ucieszą :))) Fantastycznie to robisz !!!:) pozdrawiam martadr

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo piękne bukiety! Ten "dorosły" jest fantastycznie odświętny:).
    Miłej niedzieli Tobie również!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne bukiety!! Ja uwielbiam te z autkami!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuniu, piękne bukiety ... nie mogę doczekać się tego czwartego :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bukiet brązowy jest rewelacyjny!
    Strasznie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. jakos przegapiam ostatnio Twoje posty- pokazują mi się nagle sród juz dawno przeczytanych- moze to bloger znowu coś kręci...w każdym razie bukiety słodkie- nomen omen- jak zwykle i baaardzo pomysłowe.
    całuchy

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten brązowy - cudny, słodki i strasznie miło się na niego patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jeZU... Ewa.. ja mam ślinotok..

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiem , wiem że troszkę to było w ekspresowym tempie ale sobie rewelacyjnie poradziłaś i bukiety zrobiły furorę :-) te trzy na razie a ostatni jeszcze czeka na niedzielę :-)
    Ewuś wielkie buziaki za te bukiety :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach zapomniałam dodać że niestety moje argumenty typu że bukiecik ładnie wygląda na półce mogłam sobie podarować wszystkie trzy znikły w ekspresowym tempie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewuś jakie ja mam straszliwe zaległości u Ciebie!!!!!!!!!Bukiet dla seniora i pary juniorków superrrrrrrr:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...