środa, 2 listopada 2011

NOWA DUSZA

Dzisiaj wspominamy tych, którzy przeszli na drugą stronę, a ja dla odmiany pokażę prezent dla zupełnie nowej na tym świecie Duszyczki. Ta Duszyczka to córeczka mojej koleżanki z podwórka. Upominek zamówiła moja Mamusia. Miała to być moja skarpetkowa różyczka w sizalowym rożku, tyle że tym razem kwiatek ma towarzystwo bardzo przyjemnej, piszczącej gąsienicy.



I seria zdjęć z każdej strony - od frontu:




z profilu:




od tyłu (ten kwiatek to gryzak, który dynda przy gąsienicy):



i z góry:




Angela, bardzo się cieszę, że macie Anię! I gratuluję z całego serca :-)

Bardzo miło mi widzieć nowe Buzie w zakątkowych podwojach - witajcie :-)
Wszystkim, którzy do mnie trafili oraz wszystkim, którzy zostawiają ślady swojej "bytności", bardzo dziękuję. Może macie ochotę na drugie śniadanie? Ten chleb piekłam sama, częstujcie się :-)


20 komentarzy:

  1. Słodziutki bukiecik :-) zapraszam na Candy Rocznicowe! Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Bukiecik przeuroczy, ja tez pieke swój chlebek, chętnie spróbowałabym Twojego wygląda bosko

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny pomysł na prezent,super wyszło a na tak pysznie wyglądającym chlebkiem chętnie się poczęstuję-mniam...

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna ta pcioła:D chleb powiadasz piekłaś ... hmmm a przepis dla Agniesi gdzie?:D:P

    OdpowiedzUsuń
  5. o rajuśku.. ale słodycz!! świetny bukiecik!! :)
    no tak.. i jeszcze ma czas na pieczenie chleba... ech..... ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. W bukieciku ja się zakochałam na zabój!Ja przez Ciebie spać nie będę ;)
    I proszę o kromeczkę.Czy u Ciebie też się mówi że od kromek rosną atrybuty kobiecości?Bo ja jeszcze ciągle mam nadzieję .....
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przessssłodki bukiecik stworzyłaś - cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. widzę, żeś Ty robot wieloczynnościowy... a taki chlebuś to niebo w gębie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuniu...co za słodycz...:) jej, niesamowity bukiecik...

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla rodziców! Uwielbiam takie wiadomości :) Bukiecik uroczy jak sama wiadomość.

    A chlebek - mniami, ślinka cieknie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bukiecik piękny. A chlebek dorodny wyszedł:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny ten bukiecik, a chlebek aż pachnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny bukiet! Aż kipi radością i optymizmem!
    A chlebek domowy ponad wszystko...
    Ja jutro rano zamieszam mój, a wieczorem będę piekła!
    Ewciu, buziaki dla Ciebie i całej rodzinki! Mam nadzieję, że dziewczyny już zdrowe!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje dla bliskich małej duszyczki!!!A bukiecik gąsiennicowy jest ekstra:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bukiecik prześliczny:))
    A chlebek musi być pyszniutki:)

    Dziękuję serdecznie za miłe słowa-dodają twórczych skrzydeł.
    Ciepło pozdrawiam i posyłam uściski!
    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki słodziutki!
    Takie niby nic, a cudowne opakowanie tak wiele zmienia.

    A chlebek pięknie Ci wyszedł.
    Ja też wolę upiec własny.

    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki sliczniutki:)) Z ta gasienica bukiecik wyglada cudnie:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny bukiecik a chlebek z masełiem bardzo chętnie :) szczególnie za słonym masłem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bukiecik jest przepiękny :)
    Skuszę się na jedną kromeczkę, wygląda pysznie hehe :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...