sobota, 26 listopada 2011

PREMIERA

Czegoś takiego jeszcze nie było w Zakątku, a pomysł przyszedł nagle. Rzecz dotyczy mojego małżonka (który tak naprawdę dopiero dzisiaj ma urodziny), a dokładniej tego, czym go obdarowałam. 
Jakie upominki są najbardziej "znielubiane" przez facetów? Skarpetki to chyba numer jeden. Podobnie ma się sprawa z bielizną. Ja porozdawałam podpowiedzi na prawo i lewo, a sama zostałam bez koncepcji. I pewnego dnia, taka mocno zrezygnowana, mówię mężowi, że nie mam pomysłu na podarunek dla niego. Małżonek pięknie z sytuacji wybrnął, mówiąc, że przecież organizując jego imprezę już mu daję prezent. Na co ja (wciąż niepocieszona), że chyba mu kupię majtki i skarpetki... Oczywiście w danym momencie mówiłam żartem, ale... w końcu mnie olśniło - "no przecież bukiet musi być!"



Tak, to SĄ róże z męskich slipek :-) Wyobrażacie sobie reakcję mojego Mężczyzny? Uwierzcie mi - BEZCENNA :-)

Dziękuję w jego imieniu za wszystkie życzenia. 
Impreza się udała, a teraz trzeba po niej posprzątać ;-) "Marysia" (moja zmywarka) sobie szemrze, ja poogarniam "resztki z pańskiego stołu" i udam się na upragniony, zasłużony odpoczynek.
Dobranoc.

48 komentarzy:

  1. Bukiet wyszedł rewelacyjnie! Fantastyczny.
    Wszystkiego najlepszego -dla Twojego męża;)

    Cieplutko pozdrawiam Ewo. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdeczne życzenia!
    A jeśli chodzi o bukiet, to jesteś mistrzynią! Żeby tak Subtelne i pięknie podać coś tak prozaicznego.......
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dołączam się do życzeń dla Twojego męża :-)
    wszystkiego najlepszego :-)
    a bukiet świetny Ty to masz super pomysły :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. bukiet rewelacyjny:) wszystkiego najlepszego dla męża:)

    OdpowiedzUsuń
  5. HA...i DAŁAŚ RADĘ! BRAWO MISTRZU!!!
    Majtkowy bukiet jest wspaniały! Ach ta mina - bezcenna - musiała być oszałamiająca :D
    Najlepsze życzenia dla Tomka :)
    I udanego dalszego świętowania :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś BOSKA!!!

    a przymierzanie było?????

    całuski!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bukiet pierwsza klasa, świetnie to wymyśliłaś

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zwykle oryginalny, niepowtarzalny jedyny w swoim rodzaju pomysł! jesteś niesamowicie kreatywna! bukiet jest ach..brak słów, jest cudny!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuniu ... bukiet BOMBA!!! Oj, chciałabym zobaczyć minę jubilata, gdy dostał taki bukiet:-) Uściski i życzenia dla małżonka :-)))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że nie możemy zobaczyć tej miny :) Świetny pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No super pomysl mialas z tym bukietem:) niby taki oklepany prezentale jak slicznie podany:))
    Teraz do kompletu powinien byc bukiet z damskiej bielizny:)))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny pomysł a bukiet jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacja masz głowę pełną pomysłów - co jeden to fajniejszy - mężowi dużo zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No tego jeszcze nie grali! Rewelacja!
    To jest to! Ja się uśmiałam wyobrażając sobie minę Twojego męża!
    Ale ja to kiedyś podgapię i wypróbuję na swoim. Koniecznie!
    :))))!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bukiet rewelacyjny! Najlepsze życzenia dla Twojego męża!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jej...piękny !!! A dla mężula pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bukiet jest bezkonkurencyjny!
    Ale z Ciebie pomysłowa kobieta!
    Wszystkiego najlepszego dla Małżonka!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. przede wszystkim najlepszego Twojemu Mężu życzę i zony gratuluję:):):)I a teraz moja opinia na temat tego bukietu...
    oniemiałam, przeżyłam opad szczeki (a rzadko taki stan przeżywam...)
    Ewa to jest najpiękniejszy Twój bukiet, i kolorystyka i ułożenie "kwiatków", wszystko mnie urzekło...
    przepiękny praca:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ewunia rewelacja :) Jesteś mistrzynią :))) Mój M. także przesyła wyrazy uznania, pośmialiśmy się - naprawdę pomysłowa z Ciebie kobietka. Serdeczne życzenia dla męża :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wpadłam jeszcze raz pogapić się na Twój bukiet :) Jest mega, mega!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ewuś najlepsze życzenia dla męża!Jesteś mistrzynią bukietów!!!A teraz proszę solenizanta w poszczególnych częściach bukietu zaprezentować:)

    OdpowiedzUsuń
  22. A jeszcze mój synuś się nawinął i spytał co to???
    Ja mu na to -bukiet z majciochów.
    Synuś bardzo oszczędny w komplementach jest- powiedział-BARDZO PRZEDNI!Czyli najwyższe uznanie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hihi, dołączam - poproszę o prezentację na obdarowanym! Ale to po tym jak znajdę moją szczękę, która z zachwytu opadła i gdzieś się skubana poturlała! ;D
    Stóweczka Panie Mężu ! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Dla jubilata wszystkiego najlepszego a Tobie jak zwykle gratuluję super pomysłu!:) pozdrawiam martadr

    OdpowiedzUsuń
  25. Hehehehehe ;-) Świetny pomysł! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oczywiście wiele spóźnionych serdeczności dla męża. A dla Twoich zdolnych rączek gorące pochwały za wyczarowanie po mistrzowsku tak pięknego, subtelnego "slipkowego bukietu". Rewelacja. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nieco spóźnione...ale ...STO LAT DLA MĘŻA!
    A bukiet powalający!

    OdpowiedzUsuń
  28. :)
    zazdroszczę Twojego mężowi tak pomysłowej kobity!
    bueheheheh jest świetny!
    ale mężu chyba w majtkach jeszcze nie chodzi?:) (tzn. tych z bukietu:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Nooo.. szaleństwo!! Świetnie wybrnęłaś! bukiet wyszedł fantastyczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Sąąąą!!!!! haha majciochowe kwiatki ;) A minę męża pani uwieczniła????-Magda

    OdpowiedzUsuń
  31. Ty to masz pomysły :) Bukiecik jest fantastyczny! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny pomysł :)
    Ewciu a kolejne spotkanie mamy zaplanowane na 28.01.2012r., może w końcu Ci się uda!! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. O matuchno, jak się uśmiałam :D No po prostu rewelacja!!! Takich róż to w życiu nie widziałam :))

    OdpowiedzUsuń
  34. no padłam ;D
    rewelacyjny bukiet, wyobrażam sobie minę twojego męża... mój pewno miałby podobną :D

    OdpowiedzUsuń
  35. nie no, bukiet musi być ... i jest !!
    ja sama bym takim nie pogardziła. a na pewno bym go nie zaczęła używać, bo by mi szkoda było. prędzej by go mole zjadły :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale fajne różyczki :) takie z jajem. Tak naprawdę szukałam tu bukietu policyjnego, świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  37. I oczywiście: 100 lat, 100 lat...
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Witam:) Bardzo oryginalny pomysł:))))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...