niedziela, 20 listopada 2011

4 x 4

Fajnie jest podarować komuś samochód... co prawda jest to auto z pampersów, ale zawsze to auto ;-) Ten pojazd był prezentem na dzisiejszy chrzest święty od chrzestnego. Jest to wersja terenowa i prezentuje się tak:


Z tyłu jest "koło zapasowe", ktorego rolę gra zabawka do kąpieli - żółwik:



Jedno "lusterko" ucierpiało w terenie, jest troszkę wyszczerbione - a tak naprawdę to widelec dla niemowląt ;-)



Do prezentu miałam jeszcze stworzyć kartkę - ta już w dużo delikatniejszych kolorach. Motyw świecy to chyba jeden z bardziej tradycyjnych symboli sakramentu chrztu - ja również sięgnęłam właśnie po niego. Świecę wycięłam z perłowego papieru, ornamenty oplatające ją potraktowałam perełkami w płynie. "Profitkę" uszyłam z koronki i dodałam wstążeczkę.



Życzenia oraz imiona dziecka i datę jego urodzenia nadrukowałam także na perłowym papierze:





Mam nadzieję, że całość spodobała się Obdarowanym.


Coś mi blogger ostatnio się buntuje (znowu). Wrzucam post, a on się po jakimś czasie "uwstecznia" :-/ Tak jak ten wczorajszy - wrzuciłam w sobotę, a tu się po jakimś czasie ukazuje z datą piątkową. No co z tym zrobić, do diaska... Mam nadzieję, że ten się ukaże o czasie i w tym właściwym czasie pozostanie.

20 komentarzy:

  1. ten wychwyciłam, wiec chyba się opublikował jak trzeba...
    Ewciu, Ty nie znasz granic ni kordonów w tej swojej twórczości- samochód odjazdowy ( sic!),karteczka śliczna, eh, kiedy te moje "szkraby" były chrzczone, niby wczoraj....

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też szybciutko zobaczyłam post ... więc jest i nie znikł :-)
    Ewciu, twoja pomysłowość nie zna granic ... samochód zwalił mnie z nóg - niezłe bryka :-) Karteczka też świetna. Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuniu....Zachwyca mnie to co robisz.Ale Ty radości niesiesz swoją pracą.Jesteś Wielka!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewa fantastyczna jest ta bryka :) Pełen wypas.Ależ buzie uśmiechnięte musieli mieć obdarowujący i obdarowani :) Buziaki przesyłam gorące!

    OdpowiedzUsuń
  5. Auto to z pewnością terenówka - bajerancka:). A karteczka nad wyraz subtelna...
    Dziewczyno, wpędzasz mnie w kompleksy!
    A w ogóle to skąd znasz "do diaska"?
    Pewnie z domu:), tak jak ja, mój tata tak mówił...
    Ściskam czule...

    OdpowiedzUsuń
  6. No...karteczka wspaniała - IDEALNA :)
    A bryka - super wypasiona :) Pomysł genialny i przyznam się, że ja bym się nie obraziła dostawszy taką brykę :P Aż zazdroszczę Radkowi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja pomysłowość Ewuś nie zna granic!
    Super auto!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna karteczka a ta terenówka odjazdowa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Samochodzik jest świetny, lusterka i koło zapasowe, ale musiałaś się nakombinować, nawet nie myślę bo i tak nie wydumam jak go zrobiłaś :) Kartka bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Buahahaha! Nie nooo, z tą terenówką to super wymyśliłaś! Bardzo mi się podoba :) karteczka również :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju, wstążka na samochodzie jest tak poprzeplatana, że wygląda to na mega skomplikowany projekt!

    OdpowiedzUsuń
  12. nie mogłam dodać wpisu, więc na próbę było "hmm" - mam nadzieję, że teraz się uda - jesteś profesjonalistką w każdym calu i pomysły masz niebanalne - terenówka, jak się patrzy

    OdpowiedzUsuń
  13. hahaha... świeeeetny!!! Niesamowite są te pampersowe twory! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomysł jak zwykle fantastyvzny i ta subtelna kartka - super :) pozdrawiam martadr

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje wystrzałowego pomysłu

    OdpowiedzUsuń
  16. Samochód REWELACJA :-)
    masz świetne pomysły a i karteczka bardzo ładna delikatna i subtelna :-)
    buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. auto jest boskie! :D karteczka też super :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ewka, jesteś genialna! Sama chciałabym takie auto,jest boskie!

    Karteczka prześliczna, podoba mi się kolorystyka i ta delikatna świeca. Uwielbiam twoje twory!

    Buziaki ślę!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ewciu auto jest po prostu bossskie:)Przyglądam się intensywnie i podziwiam precyzję wykonania:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...