wtorek, 15 listopada 2011

PO ŚWIECIE CHODZĘ NA JEDNEJ NODZE...

... moja chałupka to jest skorupka ;-) Taka zagadka dziecięca mi się przypomniała a propos dzisiejszego tematu. Bo dzisiaj będzie o ślimaku. Ślimak jest chłopcem. Ma "skorupkę" z pampersów i flanelowej pieluszki, a ciałko z kolejnej "flanelki" i ślicznego body z Tygryskiem z bajki o Kubusiu Puchatku. A prezentuje się tak:



Jutro będzie płeć piękna to znaczy ślimak - dziewczynka. Czyli "ślimaczynka" :-)


Życzę słonka w ten pochmurny dzień.

27 komentarzy:

  1. Aaaaaaaaaaaa, rewelacja. Kochana, skąd Ty takie pomysły bierzesz???
    Uśmiała się przy tym poście przednio.
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  2. super ślimaczek ,teraz czekam na dziewczynke:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pan Ślimak jest rewelacyjny!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wooow to on cały jest użyteczny :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie no Ewa, Ty już przesadzasz.. jedna kobieta nie może potrafić robić tych wszystkich cudów.. to jest jakieś niesprawiedliwe!!! ;)

    Superaśny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Łaaaa....aleś "nakręciła". Fajowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No nareszcie się doczekałam!!! Pomysł jest bombowy, wykonanie rewelacyjne,a ten pyszczek ma niezwykle sympatyczny! Świetny prezent dla maluszka, szkoda, że u mnie już ich brak (teraz to dopiero chyba wnuki, hihi!)
    Szefowa krasnali melduje, że zrywa jej łącze, tudzież wywala kompa, dlatego znika tak niegrzecznie :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślimak wspaniały a Ty jesteś po prostu genialna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej cuuuuudny! :) Zdolniacha jesteś Ewuniu :*

    OdpowiedzUsuń
  10. No nie wytrzymam! Ale śliczny!
    Ewuś, jesteś niesamowita!
    Tylko ty mi powiedz, jak potem takiego pieknego prezentu "użyć"?! Przecież to żal rozmontować!
    PS. A wiesz, że na wiosnę to obie moje siostry będą miały dzidziusie? :)!
    Oj, muszę z Tobą w zgodzie żyć ;))!

    OdpowiedzUsuń
  11. Postanowiłam do ciebie zaglądnąć (odwiedzamy chyba podobne blogi:) i co ? i patrzę a tu takie pomysłowe prezenty - super !?) zapraszam do siebie i na moje jeszcze trwające (przed)świąteczne candy http://wiadomosci-decoupage.blogspot.com/2011/11/czas-na-candy.html
    pozdrawiam martadr

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudo :) I jaka mordka piękna! Brawo-kawał świetnej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacja! Ślimak wielce przystojny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny ślimaczek i taki przystojny:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja chałupka to jest skorupka,a to z tyłu to moja ...
    Tak mi się skojarzyło Ewciu-hi,hi:)Wielki przystojniak z niego:)Pogniewałaś się Ewciu????

    OdpowiedzUsuń
  16. jest uroczy :D i jakie ma oczeta :D

    OdpowiedzUsuń
  17. AAAAAAAAAAAAAle świetny :-))
    no ślimak jak się patrzy :-)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. Szalejesz ! ;-) I dobrze :D bo miło popatrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Oż po prostu zarąbisty jest ten ślimaczek! Superowy pomysł!
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. no to i poznałam Pana Ślimaka - bardzo gustowny. Twoja kreatywność (zdaje się) nie ma granic :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...