wtorek, 8 listopada 2011

FIOLETY... TAKIE JAGODOWE

Tak na moje pytanie, czy fiolety w oprawie mają być jasne czy ciemne, odpowiedziała Ola. Bukiecik niewielki, z moich ulubionych kokosowych kuleczek - dla pani w przedszkolu.




A u nas powtórka z rozrywki - trzy dni w przedszkolu i znowu wizyta w przychodni. Kiedy to się skończy... Pogoda jest tak pyszna, że w domu aż skręca. No ale pewnych rzeczy nie mogę przeskoczyć.
Delikatnie przypominam, że zapisy w moim candy dobiegają końca. 

Życzę Wam uśmiechu. Korzystajcie ze złotej jesieni ile tylko się da.

21 komentarzy:

  1. Bukiecik śliczny :) A Twoim dziewczynkom życzę dużo zdrówka ... u nas całkiem podobnie , ale już mnie to nie dziwi kiedy wchodzę do przedszkolnej szatni i jest tak jakbym wchodziła do przychodni kaszelki , katarki , jak tu czegoś nie złapać .

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj.. no mam nadzieję, że niebawem się skończą kaszlowe (i inne) udręki.. Pogoda rzeczywiście cudna, ale siedząc w domu można zrobić wiele cudowności.. jak ten bukiecik na przykład :)
    Buziole!

    OdpowiedzUsuń
  3. Apetyczny fiolecik ;-) Właśnie pogoda taka piękna, chyba tona liści do zgrabienia.. a ja znów chora :-/ Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm jaki apetyczny bukiecik bo kolor mój ulubiony i słodycze hmm
    Dużo , dużo zdrówka życzę
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam mniam pyszny buckiecik

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana zrobisz na pewno!Słodziaczek jak zawsze mniamniasny! Buziakuję.papa

    OdpowiedzUsuń
  7. kokoski jak zawsze przepyszne :)
    a w towarzystwie takiej cudnej "śliwki węgierki" to już w ogole :D
    cudenko ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ nabrałam ochoty na budyń z jagodami :)
    A bukiet przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowia życzę :)
    Piękny bukiecik mi też zachciało się budyniu z jagodami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Malutki, ale niezwykle uroczy bukiecik! Faktycznie kokosy z jagodami to ciekawy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś dla mnie - uwielbiam fioletowy kolor i rafaello ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczny bukiecik, taki... jagodowy! :))) A co chorób to nawet nic nie mów, u nas podobna proporcja i też od dziś siedzę z chorym w domu... :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdrówka!!!
    Toż to jagodowy król bukietów!!

    OdpowiedzUsuń
  14. A moje skojarzenie to kokosy z lawendą,no i zdrówka Ewuś dla kaszląco- smarkających panienek:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przesliczny:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne kolorki!
    Zdrowia dla dziewczyn życzę. Nie ma wyjścia, trzeba przeczekać!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bukiecik prześliczny.
    A niestety, przedszkole to wylęgarnia wszelakich chorób. I kiedy się kończy? nie mam pojęcia, ale pewnie wtedy, jak przechodzi w symulowanie choroby, aby nie iść do szkoły ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. fiolety z bielą rafaello - bomba :)

    a co do choróbsk różnych,to faktycznie plaga jakaś tych wszystkich bakterii i wirusów, a to jeszcze zimy nie ma. zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...