środa, 30 listopada 2011

URODZINOWA KARTKA Z KOMPASEM

Dzisiaj kolejna "męska" kartka - zamówiła ją moja koleżanka ze studiów dla swojego szwagra na urodziny. Urodziny są zacne i okrągłe, jednak numerek oznaczający liczbę kończonych lat miał się tym razem nie pojawiać :-) Co jeszcze było w zaleceniach? To, co się kojarzy z podróżowaniem: mapy i kompasy. Z kolorów: brązy. W dodatkach: asceza.
Wyciągnęłam zatem mapę (papier Tajemniczy Ogród z Galerii Papieru) i kompas (stempel z Montażowni). Dorzuciłam ciemnobrązową wstążkę, którą ułożyłam tak, by przypominała męską muszkę. Napis nastemplowałam bezpośrednio na papierze. Podobnie jak fragmenty kompasu. Ten ostatni, w całości, znalazł swoje miejsce na froncie a także w środku kartki. Oto efekt mojej pracy:





Kompas na wstążce jest trójwymiarowy i jest główną ozdobą w tej kartce:



Stempel odbiłam dwa razy na kremowym papierze o fakturze płótna. Jedną odbitkę pozostawiłam w całości. Z drugiej wycięłam ramkę, którą przykleiłam do pierwszej odbitki, oraz samą różę wiatrów z czterema stronami świata, którą nakleiłam na podwójnej kosteczce 3D. Dorobiłam "pudełko", potuszowałam, dodałam błyszczący kamień o bursztynowym kolorze - i koniec zdobień.  
Jak się Wam podoba?

21 komentarzy:

  1. Bardzo się podoba :) Bardzo fajny pomysł. Bardzo bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I znowu nie mogę napisać komentarza, znowu Error :(

    Karteczka podoba się podoba ;) Jest wspaniała i w 100% męska :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest!
    A Twój profesjonalizm w kartkowaniu mnie przerasta:).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się baaaaaardzo podoba ... mistrzuniu !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. no w kartkach męskich, to jesteś mistrzynią po prostu... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuniu, gdybym Cię nie znała, to bym pomyśłala, że robisz kartki od wieków,takie są profesjonalne i piekne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podobają Twoje karteczki dla facetów :-)
    buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna, elegancka, prosta, precyzyjna. Idealna dla mężczyzny. Super, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prosta i bardzo elegancka kartka:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna i ciekawa - element kompasu można dowolnie interpretować- wskazuje kierunek podróży albo kierunek życia :) pozdrawiam martadr

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuś genialna w swojej prostocie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Baaardzo elegancka kartka, piękna!

    OdpowiedzUsuń
  13. http://rubberstampspl.blogspot.com/2011/12/kartka-od-ewy.html

    Dziękujemy i pozdrawiamy! Zespół Montażowni

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj bardzo się podoba!!! Ślicznie Ci wyszła ta męska karteczka :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...