wtorek, 29 listopada 2011

GROSZKI I RÓŻE

Co prawda w piosence mowa o nieco innych groszkach, ale właśnie takie skojarzenie mi przyszło do głowy przy tworzeniu tego słodkiego bukietu.
Bukiet z żelków był przeznaczony na urodziny pewnej (już) Siedemnastolatki. Jej Mama przysłała mi zdjęcia w celu inspiracji - i rzeczywiście, jedno z nich mnie zainspirowało. Dziewczyna ma na nim sukienkę w groszki - spojrzałam i już wiedziałam jak będzie wyglądać bukiet:




Bukiet nie jest już w takiej "słodko-cukierkowej" tonacji kolorystycznej. Wydaje mi się, że na swój sposób jest elegancki - w końcu przeznaczono go dla prawie dorosłej panny. Dlatego uważam, że czarne groszki na białym tle oraz czerwień to był wybór idealny. Tytułowe róże - to żelki. A dedykację nadrukowałam na zdjęciu, które mnie zainspirowało.



Co o nim myślicie?

A na koniec jeszcze pytanie: czy Wy też znajdujecie się w wiecznym niedoczasie? Bo ja mam wrażenie, że doba mi się znacznie skróciła. Zresztą jakoś tak się zebrać nie mogę do różnych zajęć. Chyba mnie jesień dopadła. A tu jeszcze bojowe zadane przede mną: zrobić wianek dla mojej córki na Barbórkę w przedszkolu.

Pozdrawiam Was ciepło i zmykam do obowiązków :-)

21 komentarzy:

  1. Ooooo....jest wspaniały. Idealny. Subtelny. Taki już dorosły i elegancki :) Spisałaś się na medal :*

    Co do niedoczasu to wiesz jak ze mną jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw kolorów nawet dość kusicielski ;-) Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewciu! Jest cudowny! i dla małej księżniczki i dla siedemnastoletniej panny.. a i ja pewnie bym padła z wrażenia!! CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewciu ... jak dla mnie - strzał w dziesiątkę!!! Bukiet jest cudny :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Groszki i róże to moje dwa ulubione motywy.Bukiecik wyszedł Ci śliczny :))) Mi też czas ucieka jak szalony,a to pewnie dlatego,że myślę już o świętach i żeby jak najwięcej zrobić,ale znając mnie do świąt się nie wygrzebię.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bukiet super, jak dla mnie dość zalotny ;o) Z żelkami zabawy jest co niemiara :D
    Czasu mam zawsze pod dostatkiem, w tej kwestii jestem odmienna na tle ogółu ;o)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny bukiecik. Co do braku czasu , to chyba taka pora. Ja pracuję co drugi dzien , a i tak tych wolnych" pomiędzy " mi brakuje... Zawsze coś , a czasu na robótki mało, mało.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny! I taki słooodki :) aż mi ślinka pociekła (bom jest ciasteczko-słodyczo-żerca) :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękny! Tyle w nim energii...:)
    A czasu, to mi ciągle brakuje;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bukiecik jest rozkosznie romantyczny!
    A jeśli chodzi o czas......to ja też jakoś jestem rozlazła i nie potrafię się zorganizować. I śpiąca jestem , i w ogóle jak wracam z pracy o czwartej, w porywach siódmej to już mi się nic nie chce.
    Ale staram się planować różne rzeczy i wywiązywać się:). Niedługo święta i to jest wzmacniające. Kolędy już mi się mruczą w głowie...
    Trzymaj się ciepło Ewciu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej "groszki i róże" robią wrażenie,cudny retro look,Twoja wyobrażnia nie ma granic,wspaniale !!!
    Niedoczas to takie modne słowo na wytłumaczenie naszego zaplątania w chaosie cywilizacji,jego plusach i minusach,rzeczach koniecznych i zbędnych w które się angażujemy.
    buziaki
    p.s.wybacz, wypiłam likier jajeczny więc może troszkę przybredzam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A mnie się skojarzyło.."17 mieć lat to nie grzech...."Fajny bukiecik,i dziura czadowa i mnie dotknęła:)Buziaki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. oczywiście dziura czasowa, nie czadowa,ale powiało likierem jajecznym i szum w głowie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiesz, jak sobie na niego patrzyłam, to własnie pomyśłałm sobie, ze już taki poważniejszy, bardziej elegancki, ale nadal... dziewczęcy...jest śliczny!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewciu, kolejne cudo stworzyłaś. Co raz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że nigdy nie dałabym tknąć takiego mistrzostwa świata. Zamiast zjeść wszyscy by to oglądali do końca świata.Pozdrawiam i buziaki ślę. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewuś ja już nie nadążam za Twoimi postami aby je komentować ;-)
    czy Ty w ogóle masz czas na spanie ?
    A bukiet cudny taki właśnie dla nastolatki :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow....przesliczny bukiet:))Ta czerwien i groszki super wygladaja:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  18. A niby czemu przeczyłam ten post?!
    Bukiety rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  19. Francja - elegancja :) wytworny bukiet, a czas - no właśnie - chyba się kurczy :((

    OdpowiedzUsuń
  20. Ewuniu... ja to dopiero nie mam czasu... a już najgorzej jak pracuję do 18, przyjeżdżam do domu o 18,30 i już jest 20...

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...