czwartek, 24 listopada 2011

SŁODKI BUKIET Z BARBIE CZYLI HAPPY END

Ufff. Nieszczęśliwa przesyłka, o której niedawno pisałam, dotarła do Zamawiającej. Zatem w zasadzie happy end. W zasadzie - bo paczka nie przepadła i udało się dostarczenie na czas. Ale za cenę dodatkowych kosztów (zwrot paczki i ponowna wysyłka) poniesionych przez Panią, która zamawiała bukiety. Jaka była przyczyna tego zwrotu? Że "adresat nie mieszka pod wskazanym adresem". Jak się tłumaczył listonosz? Że "myślał, że w tym mieszkaniu nikt nie mieszka, bo mieszkanie długo stało puste"... Jak to skomentować? Mnie po prostu witki opadły. Mam nadzieję, że poczta uzna swój błąd i pozytywnie rozpatrzy reklamację, by go naprawić.
Ale wracając do zasadniczego tematu. Bukiety w paczce były dwa. Dzisiaj powiem o pierwszym - dla Oli na szóste urodziny. Koniecznie z Barbie - baletnicą. I koniecznie w różowościach. Zaleceniem było również połączenie żelków i cukierków krówek. 







Chciałam, żeby oprawa przypominała spódniczkę do baletu, taką z falbankami - stąd podwójna krepinka. Barbie baletnica jest w centrum. Żelki układałam w okrąg - zainspirowana piruetem. Szeroka wstążka z organzy również jest lekka - jak balet.

Z tej samej okazji powstała również kartka z dużą ilością różu i sześcioma motylkami:



Wszystko w tej kartce coś symbolizuje, ale interpretację zostawię Oli i Jej Najbliższym. Ja mam nadzieję, że prezenty skutecznie osłodzą urodziny Oleńce :-) 
Jutro druga część tej paczki - kolejny bardzo dziewczęcy bukiet - już teraz serdecznie Was zapraszam.

19 komentarzy:

  1. Prawdziwie baletowy bukiet stworzylas:) krepina uklada sie w sliczne falbany a zelki i krowki daja efekt wirowania:)))
    Karteczka tez cudna:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałoby się cofnąć 20 lat i mieć znowu tylko 6:)
    świetnie Ci to wyszło!
    podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesłodki prezent! Ewka, po prostu rozwijasz się w tempie szalonym! Kartka jest rewelacyjna. Cóż więcej mogę powiedzieć......
    Chylę czoła:). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne interpretacje zamówienia - obie :) A na temat poczynań Poczty nie będę się wypowiadała, bo sama miałam przejścia i nie mam najlepszego zdania o tej instytucji :/

    OdpowiedzUsuń
  5. ufff...dobrze,że chociaż dotarła:) sliczny bukiecik ,karteczka rrównież:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach ta poczta poczta :)

    Karteczka śliczna, teraz już wiem na jaką okazję była szykowana :)
    A bukiet piękny, cukierkowaty, słodki i delikatny -> idealny na 6 lat :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe jak potoczy się sprawa reklamacji.. Skoro listonosz się przyznał, to może pomyślnie..?

    A komplet bardzo fajny, baaardzo różowy, ale to jak widać najbardziej lubią 6-latki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja chociaż nie 6-latka to nie pogardziłabym też takim bukiecikiem ;-) uwielbiam krówki!

    OdpowiedzUsuń
  9. To się zaróżowiłooo./... :) Świetny bukiet, choć po zjedzeniu całego, to do baletu chyba startować nie można... ;)
    Karteczka-cud!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewo - nalepiej te cudności byłoby pozostawić bez komentarza :) ale tak sie nie da - pięknie Ty to robisz ! podziwiam tę Twoją(e) pracę(e) :) pozdrawiam maratdr

    OdpowiedzUsuń
  11. ah, słodkie te różżowości!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bukiecik sliczny, choć różowy to zdecydowanie nie mój kolor to w tym wydaniu bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  13. Bukiet znów cudownie słodki, a karteczka prześliczna, taka delikatna i dziewczęca:)
    Co do pracy Poczty to nie będę się wypowiadać, też mi nieraz ręce opadały.
    Najważniejsze, że przesyłka dotarła w całości.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bukiet i karteczka słodziuchne !!! Kiedy moja córka miała 6 lat, też wszystko musiało być różowe i z barbie (oczywiście)... chyba wszystkie 6-latki tak mają :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. bukiet prześliczny ale ta karteczka... cudeńko prawdziwe:):):)
    na maila odpisałam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. A mój Pan listonosz jest boski!!!!Jak nie ma mnie w domu,to zachodzi jeszcze raz żebym nie musiała jak mówi "zasuwać na pocztę"
    A bukiecik piękny i słodziutki-pamiętam jak u nas był etap różowy-dowolność prezentów byle różowe:)To były czasy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękny bukiecik! :) Kartka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...