niedziela, 6 listopada 2011

CZEM PRĘDZEJ SIĘ WYBIERAJCIE...

Bardzo Wam dziękuję za wszystkie opinie na temat nowego "ubranka" mojego bloga - cieszę się, że się Wam podoba :-)
A dzisiaj mój debiut - moje pierwsze świąteczne kartki. Na razie recyklinguję te otrzymane w zeszłym roku. Pierwsza zrobiła się jakby sama - po prostu miałam na nią pomysł. Druga - hmmmmm... trochę na wzór.





Jeszcze koniecznie muszę Wam pokazać śnieżynkę, która bardzo fajnie opalizuje:


Co myślicie?


A na koniec - zwróćcie uwagę, pojawił się u mnie nowy "pomocowy" bannerek. Zachęcam do dołączenia do akcji. Możecie coś kupić lub podarować na aukcję. Każde dobre serce jest potrzebne. A szczegóły tutaj:




Dużo słonka!

20 komentarzy:

  1. Już Święta, już Święta! Ale się zrobiło świątecznie :) Kartki bardzo mi się podobają, mają klimacik i pomysł :)

    A wdzianko bloga super - dobrze, że nei zostałaś przy białym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I u Ciebie widać już pierwsze kartki świąteczne... więc i ja się zabiram za swoje.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne są :) już sie wszedzie coraz bardziej swiatecznie robi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale kartki ładne, podoba mi się, że recyklingowe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne karteczki :) Ja jakoś tego roku jeszcze świąt nie czuje , więc nic w tym kierunku nie działam ... wszystko pewnie będzie na ostatni moment ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki:)
    Ewciu dla mnie jesteś wielka!Ja też wolę szybko działać.Tu jesteśmy podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cóż mam powiedzieć???
    Chyba tylko banalne: Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słonko - coraz lepiej Ci to karteczkowanie idzie :) Druga niesamowita, może właśnie dzięki tej śnieżynce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli chce się robić własnoręcznie kartki świąteczne, to rzeczywiście trzeba już powolutku zaczynać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne i ten pomysł z wykorzystaniem zeszłorocznych kartek jest świetny! Ja jeszcze się nie zabrałam, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach.. czuć już święta.. nadchodzą wielkimi krokami :-) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. debiut bardzo udany:):):)
    a dla Millu też coś podaruję jak tylko się wyrobię z zaległościami coś dla Niej zrobię:):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja zaczełam robić karteczki... nie są tak ładne jak Twoje ale mimo to będę mieć satysfakcję, że zrobiłam kartki w tym roku sama :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Noo.. MOja Droga.. Piękna karteluszki wyszły :) bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hmm jak świątecznie się u Ciebie zrobiło
    karteczki super !!
    pomyśl o warsztatach dla dzieciaczków :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne karteczki:) Ta niebieska super taka zimowa i jednoczesnie swiateczna:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  17. Uffff....znalazłam "swoją" kartkę ;) Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...