poniedziałek, 28 listopada 2011

WOJSKOWO, ALE PO KOBIECEMU

Ostatni (największy) element z zamówienia Skimmii - czyli bukiet dla Jej Siostry na trzydzieste urodziny. Ta 30-stka miała gdzieś zaistnieć. Bukiet miał być wojskowy... 
Oprawę zrobiłam w kolorze brązowym i w khaki, a motyw moro przeobraziłam w kwiatki, którym nieco powygniatałam płatki. Na kwiatkach umieściłam guziki oraz cyferkę. Natomiast dedykację, którą wymyśliła Skimmia, nadrukowałam na tagu i zawiesiłam na łańcuszku, który przypomina mi te, na których żołnierze noszą "nieśmiertelniki". Całość wyglądała tak:






Mam nadzieję, że bukiet się spodobał Obdarowanej przynajmniej w takim stopniu, w jakim podobał się Zamawiającej :-)


Bardzo Wam dziękuję za wszystkie komentarze pod "majtasowym bukietem" :-) Póki co stoi w wazonie i co na niego spojrzę, to widzę minę mojego Mężczyzny - a wtedy mimowolnie sama się do siebie śmieję :-)


Witam kolejnych Zakątkowych Gości i ciepło pozdrawiam wszystkich Zaglądaczy :-)

28 komentarzy:

  1. Ewo! Ty masz niesamowite pomysły i chyba każdemu byś umiała osłodzić bukietem uroczystość:-) Podziwiam..

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo widzę, że u Ciebie też wojskowe klimaty. Moje właśnie poleciały do adresata.

    A bukiecik piękny - aż mnie naszła ochota na coś słodkiego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przemyślana koncepcja, wszystko w nim pasuje do wojskowego klimatu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wojskowy bukiet:))
    Pozrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. to żołnierze jedzą słodkości..?? ;)

    No wyszedł, jak zawsze, świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach i znowu mam ochotę na coś słodkiego!!!
    Wyszedł świetny :) Jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie mu w wojskowych kolorach :) Ślicznie wyszedł. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny! kwiatuszki są urocze na swój wojskowy sposób :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny. I naprawdę wojskowy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest prześliczny! I jak zwykle dopracowałaś go Ewciu w najdrobniejszych szczegółach:). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten wojskowy po prostu - extra!
    Gratulacje :)
    Też mogłabym taki dostać ;)
    pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie ekstra!!! Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewuniu, wszystkie bukieciki są świetne, uwielbiam twoje pomysły!! Ale ten bukiet z męskimi slipkami jest po prostu dla mnie the best!! :)) Padłam z wrażenia i wyobrażam sobie minę męża!! :))) Normalnie rewelacja!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. R-E-W-E-L-A-C-J-A! Wszystko idealnie zgrałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewuś tym razem BRAK SŁÓW!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewuniu ... wojskowy bukiet jest rewelacyjny!!! Czy Tobie kiedyś wyczerpią się pomysły ... oj, mam nadzieję, że nigdy :-))))

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo wojskowy i bardzo fajny:)
    super kolorystyka:)

    OdpowiedzUsuń
  18. No Ewuniu cudo znów wyszło spod Twych rąk. Ja, gdybym dostała taki bukiecik, to bym nie dała go ruszyć. Taki piękny, że tylko podziwiać. Pozdrawiam serdecznie. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  19. musiał się spodobać bo jest cudny:

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny!Ale Ty masz zmysł do składania tych bukietów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacja!... a z tymi slipkami, to mnie rozbawiło na całego!Pozdrawiam.papa

    OdpowiedzUsuń
  22. cudny bukiet :) choć to pewno mało powiedziane, skoro to olbrzym ;)

    dziekuję Ci Ewciu :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj tak bukiet REWELACJA !!!
    buziaki Ewa :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie tu już naprawdę ostatni post z tego maratonu.... na szczęście strona się kończy, bo jakbym zobaczyła jeszcze jedno cudowne zdjęcie z następnego posta to bym się nie powstrzymała :p A bukiet super!!!!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...