czwartek, 3 listopada 2011

JAK LEPIEJ??

Pomóżcie, bo się głowię straszliwie - chciałabym żeby Zakątek był bardziej czytelny i przejrzysty - czy wrócić do starego tła bloga, czy zostawić nowe?? A może inny kolor?
Na pewno będzie się trochę działo w sensie organizacyjnym - próbuję różnych rozwiązań i głowę mam już tak nabitą, że za chwilę zacznę chyba gwizdać jak czajnik...


Edit 18:20
Bardzo dziękuję za "burzę mózgów", za wszystkie rady w komentarzach, mailowe i przez gg :-)
Na razie zostaje klimat seledynowo-pistacjowy, bo:
a. wizualnie jest bardziej przejrzyście, jest jaśniej i czytelniej
b. białego nie będzie - za bardzo mnie kłuł w oczy i był zbyt "sterylny", taki "nie-mój"
c. strona ładuje się dużo szybciej (co na pewno jest zauważalne)
d. ponieważ ;-)
Przemyślę jeszcze parę kwestii. Ale to już temat na kiedy indziej.
Buziaki i jeszcze raz wielkie dzięki :-)

39 komentarzy:

  1. Ewo dla mnie lepiej :) Ja bym jeszcze usunela zielony panel po prawej stronie. Bardzo czytelnie, biale tlo pasuje do zdjec, dla mnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten zielony panel rozprasza, ciagnie oczy w swoja strone ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm.. no chyba rzeczywiście jest bardziej przejrzysto.. ale... ten biały jakoś nie pasuje do Ciebie.. może jakiś kolorek delikatny jednak zarzucić..?
    i ja osobiście nie lubię tych "you might also like:"...

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, dziewczyny, ja nie mam żadnego zielonego panelu...

    OdpowiedzUsuń
  5. też nie lubię "You might also like:"

    OdpowiedzUsuń
  6. "you might also" zniknęło, czy to "zielone z boku" jeszcze widać??

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest bardzo czytelnie, więc chyba dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja tam lubie you might also like, zawsze zagladam co tam sie wczesniej na blogu dzialo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poszukam czegoś w zamian "you might also like", bo też lubię jak mogę zerknąć wstecz ;) póki co wyrzuciłam.
    Zu, to jaki Ty masz duży monitor, że widać - kurcze mam niezłą zagwozdkę...

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie widać doopkę słonia:D a poza tym jakoś tak blado się zrobiło ... przyzwyczaiłam się do poprzedniego a teraz tak goło jest:P

    OdpowiedzUsuń
  11. hehe.. ja nie wiem, czy mam duży monitor.. :) ale widzę słonia prawie całego.. nie da się go całkiem wykasować?
    i obawiam się, że teraz co komentarz, to inna opinia będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurde, u mnie się w kadrze nie mieścisz! Muszę suwakiem przesuwać na dole, ale to pewnie wina mojego lapa. Ja też widzę kawałek Twojego zielonego z boku, a białe tło - jeszcze nie wiem, muszę się napatrzeć (wiadomo, że przyzwyczajenie drugą naturą człowieka!), ale zdjęcia na pewno lepiej widać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. słoń zostaje, bo jest mój ;) zmienił tylko położenie :)
    teraz "tego zielonego" już nie powinno być :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie super,ale poprzedni bardziej mi się podobał!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. jak dla mnie rewelacja! już jie chciałam nic pisać wcześniej,żeby nie było, ze starsza pani narzeka, ale cięzko mi isę czytało,m zwłaszcza, ze czasem tło robiło mi się całkiem czarne i musiałam drugi raz wchodzić, nic nie dotykac myszką czekać aż sie zmieni z zielonego na czarne i za chwilę znów na zielone... nie wiem, czy tylko ja tak miałam ale teraz jest LEPIEJ!!!!! a "you might also like" lubię i uważam, ze powinna być, alternatywą są najciekawsze posty...

    OdpowiedzUsuń
  16. odwiedzam Twojego bloga już dość długo, a że jest tu czym nacieszyć oko i będę napewno jeszcze długo tu zaglądać to wychodzę z propozycją: może zrobić dla ciebie specjalny unikatowy nagłówek? :) gdybyś się zdecydowała - napisz kala3898@gmail.com
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też lubiłam wcześniejszy wygląd :) wchodziłam i wiedziałam gdzie jestem.
    z czytelnością też nie miałam problemu..
    zrobisz jak uważasz w końcu twoj blog i bez wzgledu na szate graficzną i tak bede cie odwiedzać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Teraz jest dobrze, jasno i przejrzyście. Mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem zaskoczona, że wielu osobom się podoba. Mnie niestety biały nie przekonuje. Tamten wygląd był jak dla mnie o niebo lepszy. Taki bardziej "zakątkowy"... Mam cichą nadzieję, że nie wygra biały.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak dla mnie tez za jasno.Dodaj jakis delikatny kolorek a poza tym jest czytelnie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zawsze do Ciebie zaglądam,chociaż nie zostawiam komentarzy,ale dzisiaj Ci napiszę :)
    Z białym tłem to tak jakoś surowo wychodzi i wydaje mi się,że trochę koloru by się przydało,a druga sprawa to mi się też nie mieści cały obraz i muszę przesuwać :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie w pracy na stacjonarnym iwdomu na laptopie widac wszystko, nie musze przesuwac :) Nie wiem czy to juz po poprawkach czy jeszcze nie ;) a propo you might also like to ostatnio dzieki temu urzadznie obejrzalam Twoja palme pieluchowa ;) Asia

    OdpowiedzUsuń
  23. i kolejne - i... na razie spokój sobie dam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  24. ...dzięki Kochana za milunie słowa...
    ja z kolei miałam tak ja Ty z banerem, ech poprzestałam na tym, co jedna z dziewczyn mi zrobiła...papa

    OdpowiedzUsuń
  25. Ladniej ze sloniem w innym miejscu :) pistacjowo tez wyglada ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. i wilk syty i owca cała... i jasno i zielono!! brawo!

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie zielone z boku nie przeszkadza, ale trochę mi za duzo białego. Tak zimno i mało przytulnie. Jakbyś może troszke cieplejszy kolorek wstawiła zamiast tej bieli byłoby chyba lepiej.
    Tak myslę, a zrób tak, żeby się Tobie podobało przedewszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  28. Dopiero wróciłam , a tu takie zmiany! Mi się podoba, bo osobiście lubię jak jest jasno i przejrzyście :).
    Ważne też jest, żeby Tobie się podobało:).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  29. Mnie się bardziej teraz podoba.Lubię jak jest jasno,wtedy nic mnie nie rozprasza i patrzę przede wszystkim na wpis ;)
    Ale przede wszystkim dopasuj swój blog do Siebie.To Twój "domek". Ma wyrażać Ciebie i masz się w nim dobrze czuć :)
    Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ewuś wianek poniżej jakoś ominęłam,ale Ty wiesz,ze cudny!!!A co do koloru to ja jestem za!!!!!Teraz jest jaśniej,a zresztą ja zielony w każdej postaci:)

    OdpowiedzUsuń
  31. sliczny ten pistacjiowy:))
    jak dla mnie teraz jest super:)
    buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  32. podoba mi się, teraz jest tak delikatniej, mniej drapieżnie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Tyle już komentarzy, ale jeszcze napiszę - mi się podoba :) Jest jaśniej, na pewno szybciej będzie się ładowało - a to plus. Obojętnie czy tło będzie białe, pistacjowe czy inne. Zaglądamy do Ciebie z sympatii i kolory nie będą miały na to wpływu :) Zrób tak, żeby Ci się podobało. Co szkodzi od czasu do czasu poeksperymentować, jak nabierzesz ochoty na zmiany, to na pewno znowu coś przemeblujesz. Pewnie na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Już znacznie lepiej:) Pistacjowy pasuje jak najbardziej! Taki słodki jak Twoje bukiety, ale nie za słodki. Super!

    OdpowiedzUsuń
  35. dla mnie - zdecydowanie lepiej - dużo czytelniej i przejrzyście - zmiana na wielki plus :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...