poniedziałek, 21 listopada 2011

WYJĄTKOWA ESKADRA

Mam trochę zaległości w pokazywaniu rzeczy, które do mnie przyleciały. I to przyleciały dosłownie. Jakiś czas temu złożyłam z moją Psiapsiółą zamówienie na 4 anioły u Pomidorrry. O jednym moja Primulka nie wiedziała, bo się knuł właśnie dla niej. Drugiego knułyśmy już wspólnie. A dwa ostatnie to prezenty tylko od Primulki. Nie pokażę niestety Primulkowego aniołka, bo zapomniałam zrobić zdjęcie - pewnie za jakiś czas pojawi się na blogu Pomidorrrki. Nie pokażę też zdjęcia anioła knutego przez nas obie, bo jeszcze nie doleciał do Adresata. Ba. Żadnego anioła z tego zamówienia Wam nie pokażę... Dwa możecie obejrzeć u Autorki klikając sobie tutaj. Ja się Wam pochwalę tym, co Szanowna Autorka zmajstrowała bez naszej wiedzy - mianowicie ulepiła Primulce zawieszkę serduszko, a moim córeczkom dodała od siebie po jednym skrzydlatym opiekunie. Paczka przyszła na mój adres - wyobrażacie sobie moje zdziwienie? Takie oto aniołki wiszą teraz u mnie w pokoju dziecięcym:
- anioł Oli:





- anioł Gosi:




Każdy z nich miał jeszcze swoją zawieszkę - motylka. Wielkie dzięki Pamidorrrko, za Twoje wielkie serduszko :-)

Do tej skrzydlatej ekipy dofrunął jeszcze jeden opiekun - tym razem od Janeczki, u której złapałam licznik. Kto zna prace Janeczki, ten wie, że są wyjątkowe. Anioł od niej stoi na komodzie obok zdjęcia dziewczynek i wzbudza zainteresowanie naszych gości. Popatrzcie jakie to cudo:



Janeczko - z serca Ci dziękuję :-)

Mam nadzieję, że z taką obstawą zło nas będzie omijać szerokim łukiem. Mam też nadzieję, że dobre anioły pomogą mi w jednej sprawie. Ostatnio sen z powiek spędza mi sprawa jednej przesyłki. Wysłana priorytetem w poniedziałek, razem z paczką do Skimmii. Skimmia dostała swoją w środę, a po drugiej ślad zaginął - ani paczki, ani awizo. Bardzo się martwię. Pani, która miała ją dostać napisała, że zapyta na swojej poczcie, czy paczka po prostu tam gdzieś nie leży, a ja cały czas wypatruję każdej wiadomości dotyczącej tej sprawy. Ech, żeby się znalazła i to w takim stanie, w jakim ją wysyłałam...

22 komentarze:

  1. No teraz to samo szczescie u Was bedzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jak pięknie anielsko się zrobiło :-)
    mam nadzieję że sprawa z paczką będzie miała szczęśliwy finał
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Fiu fiu - ale Wam szczęścia fruwającego do mieszkania wpadło! Wszystkie aniołki są śliczne :)
    A Pocztą też już miałam nie jedna przygodę - łącznie z zagubieniem dużego zamówienia za Ocean :/ I zapomnij oczywiście, żeby panie dowiedziały się, co się z paczką stało za granicą (angielski to za trudny język dla dwóch mooocno dojrzałych pań z epoki Komuny!). Mam nadzieję, że może jednak u Was awizo gdzieś wcięło .

    OdpowiedzUsuń
  4. Anioły Pomidorry są przecudne- to moja Guru od aniołów :D
    jestem pewna, że odgonią wszelkie zło i pomogą w niejednej sprawie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że anioł ode mnie przyniesie Wam szczęście. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sielsko Anielsko się u Ciebie zrobiło:D Na temat poczty to można długo i niezbyt namiętnie:/

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja wierzę w naszą pocztę ;-) bedzie dobrze, aniołki czuwają!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne Anioły do kompletu dla tych dwóch aniołków biegających już po Twoim domu ;-)
    Szkoda, tylko że tym naszym najżywszym czasami wystają różki, nieprawdaż?

    OdpowiedzUsuń
  9. Poczta zagubiła moja przesyłkę tylko raz, ale reklamację rozpatrzyła pozytywnie. Może przesyłka jeszcze dotrze do adresatki, może wróci do Ciebie z jakichś przyczyn? Po 14 dniach roboczych od nadania możesz złożyć reklamację, ale może nie będzie takiej konieczności i się odnajdzie. Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach te Anioły, Aniołki :) Piękne :)
    I pokój Lasek jaki fajny, kolorowy :)
    Trzymam kciuki za zgubę, aby się szybko odnalazła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anioły są piękne! Ten szydełkowy od Janeczki - dzieło sztuki !!! Trzymam kciuki ... przesyłka na pewno się odnajdzie ...

    OdpowiedzUsuń
  12. Anioły są przepiękne:).
    Ja też trzymam kciuki za paczkę! Ja wysłałam we wtorek priorytetem, doszła dopiero dziś! Pewnie tak samo będzie z twoją! Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewuś nasze poczty to jak trójkąt bermudzki-paczki pojawiają się i znikają:)Oby Twoja wróciła z zaświatów,a skrzydlate prezenty świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodziutkie Aniołki dostały Twoje Dziewczyny!
    Nie mogę wyjść z zachwytu nad tym od Janeczki,jest bajeczny.
    Biegnę oglądać jej prace.
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Słodziutkie Aniołki dostały Twoje Dziewczyny!
    Nie mogę wyjść z zachwytu nad tym od Janeczki,jest bajeczny.
    Biegnę oglądać jej prace.
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne aniołki - Twoje dziewczyny są pod wyjątkową opieką :) Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak to fajnie dostawać takie piękne prezenty w postaci takich pięknych aniołków :)
    Ta nasza poczta to nam nieraz nerwów napsuje.Mam nadzieję,że Twoja paczka dotrze w końcu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przesliczne anioly do was przylecialy:))Na pewno beda dobrze was strzec:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  19. Pokój w bajkowych kolorach - anioły do niego idealnie pasują :) Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  20. No pięknie, aniołków nigdy za dużo!Dziękuję za wizytę.papa

    OdpowiedzUsuń
  21. Karteczka jest piękna :)
    A Aniołki Pomidorry znam i podziwiam od dawna-cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne aniołeczki i śliczny nowy domek mają :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...