czwartek, 10 listopada 2011

7 RZECZY

Do wyjawienia tylu jestem zobowiązana przyjmując wyróżnienie od Jelonkii. O takie:



No a zasady prezentują się następująco:
1. napisz, kto przyznał Ci nagrodę - co niniejszym uczyniłam na początku posta;
2. napisz 7 przypadkowych faktów o sobie - tu będzie gorzej, bo czym by Was tu jeszcze zaskoczyć odnośnie mojej osoby...?
3. nominuj 15 blogerek  - tu to już się zaczynają prawdziwe schody, no bo wystarczy spojrzeć na listę blogów, które obserwuję; każdy z nich jest dla mnie źródłem inspiracji, a piszą je nie tylko blogerki - są i panowie wśród nas.

Przechodzę do punktu drugiego. O sobie mogę powiedzieć że:
- pracuję zrywami,
- siedzę w nocy do późna, choć codziennie rano obiecuję sobie, że "dzisiaj będę w łóżku przed północą",
- wolę pić kawę i herbatę w kubkach zamiast w filiżankach,
- jestem uparta jak przysłowiowy osioł,
- gaduła ze mnie przeokropna,
- mam miękkie serce - powszechnie wiadomo, że jak ktoś ma miękkie serce, to musi mieć twarde co innego, ale w moim wypadku to nie działa,
- lubię się uczyć i jak coś mnie wciągnie, to nie ma zmiłuj.
Udało się :-) Zatem:

punkt trzeci. Tak naprawdę takie wyróżnienie należy się według mnie każdej osobie, której blog widnieje w moim pasku bocznym. I nie tylko tym, bo przecież, jest jeszcze tyle blogów, które dopiero poznam. Ale zasady to zasady, więc teraz w kolejności przypadkowej do zabawy zapraszam:
Kasicę, Alexandrę, ZUzannę, Darsi, Ewkiki, Ladybird, Kajkę, Skimmię, Pomidorrrę, trzy Asie czyli Asię, Asię i Asię, Middię, Modraka, Jolę_Zolę - uffff. Nie wiem, czy wymienione przeze mnie Dziewczyny bawią się w wyróżnienia, ale to już "inna inszość"


Na koniec ogłoszenia. Tym, którym po dwóch bazgrołkowych postach brakuje słodkości, spieszę donieść, że bukiety powstają. I to w tempie przyspieszonym, bo duuużo ich (zainteresowani wiedzą, o co chodzi). Jak tylko będę mogła pokazać, to oczywiście nie omieszkam. Póki co mamy sprawy organizacyjne do załatwienia - jutro wyniki candy :-)


Serdeczności przesyłam!

14 komentarzy:

  1. heh ja też pije w kubkach :D szklanki i filiżanki są za małe :D
    gratuluje wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewciu! Gratuluję! I bardzo dziękuję:).
    Słodka kobieto o miękkim sercu, miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kobietko o dobrym serduszku....a ja zobaczyłam że Ty jeszcze robisz niesamowite zdjęcia!
    Gratuluję wygranej :)Miłego dzionka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zasłużonego wyróżnienia czarodziejko słodkich bukietów :-)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdyby było można, to bym lajknęła komentarz jelonkii... :D
    Gratuluję wyróżnienia i dziękuję serdecznie :)
    No i oczywiście, że w kubku.. TYLKO! :D
    a że miękkie serce, to my wszyscy wieeeeeemy...! :D
    Całuski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez piję najchętniej w kubeczku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja mam miękkie serce i to drugie, bo mi się dużo "ocieplinki" zebrało i nie chce się spalić... sama ;) A szklanki zostały mi całe dwie, hihi - dla teścia, bo on tylko w nich pije :) Na temat chodzenia spać nie wypowiadam się z wiadomej przyczyny :P
    Dziękuję za wyróżnienie mnie i to w tak doborowym towarzystwie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spać chodzisz późno, ale wstawać o tej porze i posta dawać?!!! Kobieto, zlituj się, ciemno jeszcze wtedy jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za wyróżnienie :))) Niebawem cos napiszę na blogu o sobie... ale mam podstępny plan w tej kwestii, to nie będzie absolutnie nic o robótkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za wyróżnienie kochana!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyróżnienia :)
    Dziękuję za Twoje dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O ja, przegapiłam wyróżnienie! Dziękuję kochana bardzo :****

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...