sobota, 5 listopada 2011

PIERWSZY ROCZEK

Pierwszy roczek, pierwszy kroczek i... pierwszy słodki bukiet :-) Bukiet biszkoptowy w kolorze blue, z pyszną czekoladową jedynką. Są i inne frykasy czyli lubisie. Pewien mały chłopiec chyba się ucieszy z takich "kwiatków" :-)





I końcowe dygresje.
Jak widzicie zmieniło się tło moich prac. Posłuchałam rad dwóch mądrych Kobietek i wydaje mi się, że nieźle to wyszło. Ilonko, Asiu - bardzo dziękuję :-)
Kolejna zmiana, którą "wałkowałam" oprócz tła, to bannerek w nagłówku bloga. I tu podziękowania należą się kolejnej mądrej Kobietce, którą przedwczoraj "nękałam". To Middia zwracała mi uwagę na różne detale, jakie z pewnością bym przeoczyła. Dziękuję :-)
Pewnie niektórzy zauważyli również zmiany w etykietach - postanowiłam porozbijać je na poszczególne szufladki - na kategorie, według których dużo łatwiej (mam taką nadzieję) będzie się poruszać po blogu.


Witam kolejnych Obserwujących i cieplutko pozdrawiam wszystkich Zaglądaczy :-)


19 komentarzy:

  1. Piękny, maluszkowy bukiet!
    Bardzo napracowałaś się nad zmianami na blogu, mróweczko!
    Jest przejrzyście i ładnie (choć przedtem wcale nie było brzydko!)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny bukiecik, - jak widac mistrzyni ze wszytkiego potrafi cudko ukręcić!!
    a blog ma świetny wygląd- dla nie bomba!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki bukiet pochłonęłabym z dzieciakami w 3 minuty... z rozpakowywaniem of kors ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nooooo....ładnie jest, aż się oczęta szeroko otwierają. Pomysł z takim rozbiciem etykiet-szufladek jest rewelacyjny, chyba sobie normalnie zgapię od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewien mały chłopiec na pewno się ucieszy bo ja duża dziewczynka bym się ucieszyła nie ma to tamto ;) a zmiany są na prawdę baaardzo korzystne! nawigacja pierwsza klasa! brawo dla podpowiadających! no i banerek!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuś, bukiecik cudowny, a ile musi radości przynieść roczniakowi!! :))) Zmiany na blogu super, banerek bardzo mi się podoba. Buziaki ślę i miłego, pogodnego weekendu życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  7. słodki bukiecik jak zawsze:)

    blog w nowym wystroju wygląda świetnie:) ładny, uporządkowany, przejrzysty

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie tym razem Ewuś biszkopty urzekły-pamiętam jak miałam je we włosach,na ubraniu,wtarte w dywan no wszędzie po prostu-oczywiście najpierw moje dzieciątka namaczały je w gębulach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny bukiecik i zdjęcia bukieciku również :) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodziutki i uroczy bukiecik!

    Serdecznie i ciepło pozdrawiam w ten listopadowy wieczór-Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogę się napatrzeć na ten bukiet! Jest po prostu przepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantatstyczny bukiecik. Z dziecięcych chyba mój ulubiony.
    Zmiany na blogu - zdecydowanie na plus. Czytelnie i przejrzyście.

    OdpowiedzUsuń
  13. mniam mniam:) zapraszam na moje pomocowe candy związane z Słodką Pomocą, jest dla takich osób, jak Ty!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ fajowy bukiecik!! Pyszny!

    OdpowiedzUsuń
  15. O rany chwilę mnie nie było a u Ciebie tyle się dzieje :-)
    cofam się w postach a tu proszę tego nie widziałam i tamtego
    bukiet świetny dla maluszka :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. zdradzisz tajemnicę co jest pod łakociami że się bibuła tak ładnie układa. Jestem strasznie ciekawa.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...