piątek, 11 listopada 2011

CIESZYĆ SIĘ...

Cieszyć się wolnością, bo dziś świętujemy niepodległość naszego Kraju. Cieszyć się życiem, zdrowiem i własną sprawnością, których mogło nie być. Cieszyć się z upływu czasu. Z uśmiechów najbliższych. Z kubka herbaty wypitego w spokoju czy lampki wina w towarzystwie przyjaciela. Cieszyć się z dostawania, a z dawania jeszcze bardziej.



Tyle pięknych wypowiedzi pojawiło się pod moim postem z candy. Każda kolejna powodowała moje wzruszenie. Dziś, gdy czytałam je wszystkie po raz kolejny, trudno było opanować emocje...
Ale czekacie na wyniki. Tym razem nie odmówiłam sobie przywileju wylosowania zwycięzcy własnoręcznie. Przygotowałam karteczki i wrzuciłam do "maszyny losującej":




Pomieszałam, otworzyłam, przechyliłam i wypadła karteczka:



Gratuluję Oleńko!


Wszystkim Kobietkom, które zdecydowały się podzielić kawałkiem swojego życia, bardzo dziękuję. Dałyście mi niesamowitą energię i motywację. Jesteście wspaniałe!

A na koniec dedykacja:


22 komentarze:

  1. Gratuluję zwyciężczyni i współczuję sobie, że znów u Ciebie nie wygrałam ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Ewuś, miłego i spokojnego weekendu ci życzę, kochana :* :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ola, gratulacje!
    A Tobie Ewciu dziękuję i wspaniałych dni życzę:).

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuniu, a ja życzę Ci wszystkiego najlepszego w Twoje święto! Zdrowia przede wszystkim, miłości i przyjaźni wokół :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i zapraszam na candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje :D i dzieki za zabawe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla szczęściary :-) a Tobie Ewciu dziękuję za zabawę i życzę wszystkiego najlepszego w tym wyjątkowym dla Ciebie dniu :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. No i się nie udało no ;) Za dedykację dziękuję. Gdy tak jej słuchałam to sobie uświadomiłam że mi już wątpić się nie zdarza, normalnie się już nie zdarza :):):):) O ja, ale numer.

    OdpowiedzUsuń
  10. no nic,trudno! następnym razem...
    Gratilacje dla Ladybird.
    I dużo wypoczynku a jeszcze wiecej zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuś :D Bardzo Ci dziękuję :D Mam dzis dzięki Tobie bardzo udany dzień !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje gratulacje - oj ja mam pecha - pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla zwyciezczyni:)
    A tobie dziekuje za zabawe:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  14. Olu gratulacje!A Ewci dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja pragnę Zwyciężczyni pogratulować :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. odkładałam, odkładałam zapisy i koniec końców przeoczyłam termin zapsisów:(
    gratuluję wylosowanej:):):)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje dla Oli i życzę wielu pięknych chwil..

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie udało się, szkoda :( :)
    Ladybird gratuluję i zazdroszczę :););)
    Ewuś dziękuję za zabawę i niesamowite emocje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje dla zwyciężczyni! :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...