poniedziałek, 19 marca 2012

CZEKOLADA W JAGODACH

Na słodki początek tygodnia - "damski" czekoladownik :-) Założenia były takie: "urokliwy, o prostej formie, w jagodowym fiolecie". Mam nadzieję, że udało mi się je spełnić. Bardzo starałam się nie przeładować tego wytworku.





Kwiatuszki Middiowe troszkę powygniatałam, żeby dodać im wypukłości. Nie chciałam, żeby napis był strasznie nachalny - dlatego zastosowałam technikę, która zwie się chyba "second generation stamping" (czyli pierwszą odbitkę zrobiłam na osobnej kartce, a na papier docelowy odbiłam drugą, jaśniejszą).

Jak Wam minął prawdziwie wiosenny weekend? Mnie błogo: trochę zakupowo, trochę spotkaniowo i bardzo spacerowo :-) Dzisiaj co prawda marzec potraktował nas znowu chłodem i deszczem oraz przenikliwym wiatrem, ale... i tak czuć już wiosnę.

Życzę Wam tej wiosny jak najwięcej - przede wszystkim w głowie i w sercu :-)

18 komentarzy:

  1. MNIAM, ależ smakowicie!! Kochana, u ciebie takie cudeńka, aż głowa mała, idę pooglądać resztę, szczególnie karteczki wielkanocne, może wreszcie znajdę czas, aby sama kilka zrobić? ;)) A weekend u nas był piękny, słoneczny, trochę porządkowo-ogrodowy, a trochę grillowy ;))) Buziaki ślę!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny czekoladownik, w takim opakowaniu to czekolada sie długo nie utrzyma hehe, a za oknem bardzo optymistycznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Te czekoladowniki są coraz bardziej niesamowite! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepysznie wyszedł.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekoladownik naprawdę urokliwy!
    Wygląda przepięknie!
    Pozdrawiam wiosennie i życzę miłego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te Twoje czekoladowniki.. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny jest, taki prosty. Taki jagodowy koktajl.....PYSZNY!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. cudo!! widzę, że za pudełeczka się wzięłaś!! tyle rzeczy przegapiłam :( świetnie wyszło, a gdybyś pieczątkę normalnie odbiła, to chyba też by dobrze wyglądała, bo brązowa.. czarna była by chamska..

    dobrze do Ciebie zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny :) Podoba mi się nazwa - damski :)
    Ta technika nazywa się 'second impression' :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ps. tzn na pewno ma wiele nazw, ja ją znam pod taką nazwą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne opakowanie! I na dodatek te fiolety........
    Serdeczności przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mniam mniam jagódki :)
    Bardzo mi się podoba ;) Oj bardzo bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewciu, myślałaś może o urzędzie patetntowym? czekoladownik super!

    OdpowiedzUsuń
  14. minimalistyczny urok jagodowy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocza jest i te kolorki...śliczna!
    Dziękuję serdecznie za odwiedziny i miłe słowa na blogu. Ciepło i wiosennie pozdrawiam.
    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  16. Helloł mróweczko, jak tam zdróweczko ? :D Piękne pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...