wtorek, 13 marca 2012

KOLEJNA CZEKOLADA W KOPERCIE

Tym razem w fioletach, na urodziny mamy mojej szwagierki. Bez zbędnych ceregieli przechodzimy do zdjęć:





Papier, którego użyłam, to część ostatniego prezentu od mojej Psiapsióły - jest to Papermania Capsule Boysenberry. Różowy kwiatuszek i papierową "koronkę" mam od Alexandry :-)
Szwagierka była zadowolona - mam nadzieję, że Solenizantce prezencik również się spodobał.

I jeszcze formalność - niedawno otrzymałam od Asi to wyróżnienie:



Dziękuję Asiu :-) Powinnam teraz nominować 5 blogów - oczywiście mam z tym problem i dlatego tym razem się wyłamię z zasad. Niech się poczęstuje każdy, kto ma ochotę :-)

24 komentarze:

  1. Mmmm...cudowna! pod każdym względem! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę że fiolety tej wiosny królują, bo u mnie tez fioletowo:) Ewuś, kopertówka śliczna a wyróznienia gratuluję!- należy się:) Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wyróżnienia :) a czekoladownik piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna :)
    Gratuluje wyroznienia :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyśmienite opakowanie, gratulacje wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyróżnienia a koperta oczywiście śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Eleganckie opakowanie :-) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie wygląda :) Lubię fiolety.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie dobrane kolory co oprócz dokładnego wykonania ma ogromny wpływ na całość:)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo elegancka kopertówka
    ładniutka :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ależ Ty masz imprez ostatnio! no i dobrze, przynajmniej pięknie nam tu tworzysz♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wyróżnienia! A czekoladownik piękny!

    OdpowiedzUsuń
  13. CUDOWNY!!! Przepiękne fiolety!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiekna!!!:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna kolorystyka i wykonanie!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny czekoladownik :) I jaka z niego oryginalna kartka:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...